Challenge K&K

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost...

Een nieuwe challenge bij K&K...

maak een kaart met meerdere vouwen

Ik maakte het kaartje voor Miranda Buijsen, zij was een aantal dagen geleden jarig.. 

Het kaartje is al gearriveerd natuurlijk, dus kan ik het hier ook laten zien... 




Het papiertje is van de Action, en ook de afbeelding van de dame zit in de blok 


Hier zie je de kaart van de zijkant... 


Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van K&K..
En laat je inspireren door de mooie voorbeelden van iedereen...
En je hebt weer vier weken de tijd om met ons mee te doen..... 

En de komende week, zal je hier weer van alles voorbij zien komen... 






Reacties

Irene zei…
Een super leuke kaart voor harige Miranda én de vouw-challenge! Voor dat blok ben ik wel 6x naar de A geweest..helaas nóóit gevonden!
XxIrene
Irene zei…
Uuuh jarige 🤪
!neke zei…
Super leuke kaart !!!!
Groeten Ineke
Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt. Zo’n leuk model. Een fijne zondag!!
Daphne zei…
Wat een leuke dame 🥰, daarmee maakte je een leuke kaart zeg.
En apart model met een leuk effect.
Ik ga zeker meedoen met de challenge.
Monique zei…
Superleuk kaartje Ingrid. Ik heb dit papier hier ook liggen maar kan het eigenlijk niet meer gebruiken. Misschien als ik eens voor mezelf knutsel.
Fijne dag nog, liefs Monique
Diny zei…
Wow....deze is echt super GAAF Ingrid....dat heb je leuk gedaan!
Groetjes Diny
Ja die staat hier mooi te zijn, ik vind het model zo leuk en het plaatje is echt lief.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Het is een superleuk model en dat blok van Action is echt gaaf he??