In de lift...50 jaar....

 Hey hallo, 

Welkom bij deze nieuwe blogpost..

Dit kaartje maakte ik net op het nippertje voor de liftchallenge...

Ik kreeg nog een verzoek om een kaartje te maken voor Sarah.. 

Het leukste is dan, om iets te maken volgens een challenge.... 



Het is de bedoeling dat je het onderstaande kaartje lift..
Ik sneed de stroken met een mal van Sizzix van SU..
Het papiertje komt uit de oude doos..En de bloem is een pons van SU


klik hier! om naar de liftchallenge te gaan, daar doet deze kaart aan mee..
Ik wens je alvast een fijn weekend toe, zondag ben ik er weer.. 



Reacties

Marjan zei…
Ruim op tijd hoor, Ingrid. Mooie lift maakte je en wat een leuk papier heb je gebruikt voor achter de paneeltjes. De rode bloem past er perfect bij.
Fijn dat je met ons meelift, dank je wel voor je deelname en fijn weekend alvast!
Wat een mooi kaartje Ingrid! Het leuke van deze techniek is dat je ook met hele drukke papiertjes een rustig kaartje kunt maken. Heel mooi in combinatie met de rode bloem! Bedankt voor het meedoen met onze liftchallenge.
Angelique zei…
Mooie kaart voor de liftchallenge, mooie kleur groen. Superleuke kerstkaart, ik ben altijd weg van zo'n auto met kerstboom.
lieve groetjes Angelique
GerJanne zei…
Hihihi..... ik dacht dat ik laat was! maar jij nog meer! Het is een enig kaartje geworden!
Nynke zei…
Wat een leuke kaart! Ik vind je kleuren echt prachtig!
Marfien zei…
tof kaartje Ingrid, je herinnert mij aan de map papier die nog in de kast ligt . . .
Cornelie zei…
Mooi dicht bij de liftkaart gebleven en toch je eigen draai eraan gegeven. Tof gedaan enmleuk dat je meedoet met de Liftchallenge!
Colien zei…
Heel leuk liftkaartje!
grtz Colien