Verjaardag...taartjes

*Stampin'Up! bestellen 26 November*

Hallo welkom bij een nieuwe blogpost..
In ons DT weekend zag ik dat ik de challenge gewonnen had bij DCL, 
met mijn kerstlabel. 
De volgende keer mag ik gastdesigner zijn, jippie, altijd leuk..
De challenge die nu loopt, is; 

maak een kaart met een afbeelding in een kader, die er van af loopt...


een leuke uitdaging, al moest ik wel even denken hoe ik dat ging fixen..
Eerst heb ik het middelste en rechtse taartje gestempeld, daarop een mask geplaatst..
de achtergrond met een dauber blauw gemaakt, het kader uit gestanst, 
alles gekleurd, en het linker taartje erop geplakt...


Ik vond het een heel leuk effect hebben.. 

Deze kaart doet mee bij; DCL#320

Ik wens je een mooie dag toe, vandaag eindelijk weer vrij, mijn weekend 
begint vandaag....
Morgen ben ik er weer, met een kerstkaartje...
Zie ik je dan?



Reacties

  1. Een "yummie" kaartje Ingrid ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bij iedereen lukt, lukt het me niet om jou in mijn sidebar te zetten Ingrid, wat ik ook probeer via andere blogs of via jou, ik krijg in beeld dat er geen feed voor deze URL is gevonden, zo gek, mis ik heel veel mooie kaartjes van je! Deze is prachtig met het thema van de DCL challenge en je hebt het heel goed gefixt!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat jammer Gerie, ik ben ook niet zo’n computerfreak, dat ik je kan helpen. Maar bedankt voor je lieve reactie..

      Verwijderen
  3. Ja, erg gaaf gedaan Ingrid, een echt tof kaartje!! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig! Zo lief deze taartjes!! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en in het echt nog mooier! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Helemaal zoals de challenge bedoeld is.
    Bedankt voor je deelname aan DCL
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijk kaartje Ingrid ;) leuk gedaan! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.