Challenge Knutsels en Kadootjes


Hey hallo,

Welkom bij een nieuwe blogpost..
De challenge bij Knutsels en Kadootjes, is al weer ten einde..
Geen makkelijke challenge, een kaart volgens recept maken is toch niet makkelijk voor iedereen..

We hopen dat de nieuwe challenge gemakkelijker is...

maak een kaart met driehoekjes... 




De driehoekjes heb ik uitgesneden uit watercolor papier...
de driehoekjes heb ik een kleur gegeven met inkt en een waterpenseel. 

Ook heb ik driehoekjes op de achtergrond getekend met een fineliner. 
De tekst heb uit gestanst uit zwart cardstock.. 

klik hier! om naar het blog  te gaan van K&K. 
En laat je inspireren door mooie voorbeelden van het team. Ook kun je daar 
zien wie de winnaar is van de vorige challenge..
En doe vooral gezellig met ons mee... 

Ik wens je nog een fijne zondag toe, 
wij gaan vanmiddag naar een verjaardag, en dan vannacht weer werken...
Hoe zie jouw zondag eruit ? 



Reacties

  1. Oeh, deze vind ik best moeilijk.....3 hoekjes, ik heb dat niet zoveel mee.....!
    Maar een challenge is et juist om je uit te dagen, toch?!
    Jou kaart is prachtig, de kleuren, wauw, ze spatten van mijn beeldscherm.
    Een kaart die voor zowel een man als een vrouw kan, vind ik.
    Wij gaan vandaag het bootje van onze oudste zoon opknappen, hij ligt niet in het water, dus onderkant schilderen. Een hele klus hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Óók weer een pittige opdracht maar jij laat super zien hoe het óók zonder stencils en folders kan, héél mooi en kleurrijk Ingrid!
    Fijne zondag, XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo'n gave, stoere kaart! Tof met die grote driehoeken.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, stoere, kleurige kaart. Prachtige vlinderkaart maakte je voor Monique
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi voorbeeldkaartje Ingrid. Wij waren gisteren op de camping in Helden vrienden van ons hebben daar de horeca doen ze slaan een nieuwe weg reden voor een feestje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.