Bloemen in pasteltinten.....

*Stampin'Up! bestellen 5 februari 10.00 uur*
* Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you.. *

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost, en een nieuw kaartje...
Van de week was ik een paar dagen vrij, dat is het voordeel van het weekend werken, en toen de workshop, van de mannenkaartjes niet door ging, ivm het slechte weer, ben ik die avond aan een challenge begonnen... 
Bij global design project, hebben ze een mooi kleuren pallet in de challenge zitten, echte subtiele voorjaarstinten... 
De bloemen van Beautiful Promenade, emboste ik met witten embossingpoeder, en kleurde ze daarna in met de rose tint,  petal pink, en de gele tint, so saffron

De blaadjes stempelde ik met groene inkt, van soft sea foam, en ook draaide ik blaadjes uit cardstock van de dezelfde kleur. 



Op de achtergrond een soort dolly, die ook in de bijpassende dies zit, en deze sneed ik uit vellum cardstock.. Ik stempelde nog wat op de achtergrond... En de tekst Happy Birthday....

Hieronder zie je de kleuren die je moet gebruiken. 
Deze kaart doet mee bij #GD173
Als je op de onderstaande afbeelding klikt, dan kom je op het blog terecht... 



Morgen weer een ander kaartjes, maar dan met dezelfde set...
Fijne dag gewenst, tot morgen... 




Product List

Reacties

  1. Mooie bloemenstempels, toffe doily ook!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, elegante bloemenkaart. Je kerstkaart is super, wat leuk met de ijssterren en het vellum.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.