Reminder challenge Knutsels en kadootjes.

Hey hallo, 

Welkom bij de reminder van Knutsels en Kadootjes. 
We zijn nog steeds bezig met de challenge; 

all for the man..


oftewel kaartjes voor de mannen!!. 
zo leuk om te maken, ik hou wel van stoere kaarten..
 Er waren de eerste twee dagen al 7 inzendingen, ik schreef al op onze besloten faceboekgroep, nou dat gaat nog wat beloven, al 7 inzendingen, maar ik zag net dat het 30 zijn... 
Hartstikke leuk, maar daar kunnen nog meer kaarten bij. 

Ik ben aan de slag gegaan met de set Bubble over, het is zo;n gave set, geschikt voor jong oud, en vrouw of man, je past de kleuren aan, en je hebt voor de vrouwe ook leuke kaartjes...


Het papier Tranquil Textures gebruikte ik de vorige keer ook voor de mannenkaart, toen maakte ik een kaart met de motor erop..
Het is echt leuk papier voor de mannen. 

Ik wens je een fijne zondag...
kijk hier! naar de voorbeelden van mijn teammaatjes. 
En laat je inspireren... 

Heb je de kerstboom al gezet, of gaat dat dit weekend gebeuren ? 
Ik hoorde dat dit weekend de kerstboom verkoop ongekend hoog zou zijn..
Wij hebben vrijdag de boom gezet...Dit is een item in huis waar ik met niet mee bezig hoef te houden, de rest van de kerstversiering en aankleding doe ik wel, dus druk genoeg daar mee, 
maar toen ik naar de kerstmarkt op het werk was vrijdag, hebben Paul en Lieke de boom gezet..
Gezellig als je dan thuis komt, verkleumt van de kou, ha ha...

Fijne zondag.... 






Product List

Reacties

  1. LEUK al die flesjes Ingrid, cheers 🍺🎅🌲!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit, stoer en ja, echt voor een man.
    Ik heb nog een mannenkaart liggen, half af, hoop vandaag af te maken.
    De kerst is Hier gisteren in huis gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe mannenkaart! Ik denk dat de boom hier woensdag komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super toffe mannenkaart!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieverd ! mooi en leuk kaartje
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....super gaaf kaartje Ingrid....mooie kleuren!
    Jij boft dat je de boom zelf niet hoeft te zetten....wij hebben hem gisteren gezet....een kleintje deze keer.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.