Bloghop team Utopia




Wat leuk dat je hier terecht bent gekomen. Welkom bij de bloghop van team Utopia. 
Tijdens deze bloghop ga je kennis maken met de nieuwe producten uit de voorjaarscatalogus en de Sale A Bration (SAB) folder. 
Ik laat je kaartjes zien die ik gemaakt heb met de set Geared Up Garage. 
Een mannenset, met een auto, en bijbehorend materiaal, als stempels. Deze set is vanaf 3 januari verkrijgbaar als Stempel voor 25 euro, met bijpassende dies, deze zijn 40 euro. Koop je de set als bundel kost deze 58,50 euro. 
Het bijpassende papier, waar ik ook meer werk, is classic garage DSP dit kost 13,25 euro


We beginnen met het eerste kaartje. Hierbij heb ik de auto, geembost met witte embossing poeder op zwart papier... ook de tandwieltjes zit in de dies set... 


Het papier bestaat uit grijs-zwart papier, maar ook oranje-geel-rood-groen komen terug.
Helmaal onderaan, vindt je een producten lijst van producten die ook heb gebruikt en die nu gewoon te koop zijn. 


De tandwielen zijn heel gaaf, en vindt je als stans terug, maar ook kan je met de stans embossen, dat heb ik bij de onderstaande kaart gedaan. Ik heb de tandwielen stans een aantal keer verlegd, en toen geeembost... De auto's komen uit het papier.. 


Bij het onderstaande kaartje zijn de tandwielen uit gestanst...Hier heb ik de motor gebruikt van One Wild Ride. En de banner zie je ook weer terug komen. Aan het tandwiel heb ik nu een touwtje gemaakt. 



Ik hoop van harte dat ik jullie heb kunnen inspireren. 
Hop gezellig verder naar Petra, en geniet van de mooie voorbeelden van het team.
Klik je op de terug, begin je onderaan de bloghop, en dan begin je bij Mariska Sakko.



                                  



Product List

Reacties

  1. Super gave combinatie met de Wild Ride! Die ga ik zeker een keer Case-en ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijkt hier toch een mooie set met idd toffe combi met Wild Ride. Toch nog maar eens heroverwegen of die sets in mijn mandje gaan vallen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stoere mannenkaart, Ingrid.
    Dit is wel een set die op mijn boodschappenlijstje kan komen te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk deze stoere mannenkaarten Ingrid. Alvast een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2019. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mannenkaarten Ingrid. Prettige jaarwisseling en alvast een creatief nieuw jaar wens ik je.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart. Succes met de hop

    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes Ingrid!! Dankjewel voor het organiseren van de hop! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. moet die manier van embossen ook eens gaan proberen met deze set, heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke mannenkaarten. Stoer en mooi met dat embossen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo wat een boel dingen heb jij al met dese suite gemaakt. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.