Inspiratie foto en een kaartje..

*Stampin' Up! bestellen 20 November, geef je bestelling die dag voor 
10.00 uur door, en ik bestel het voor je mee*

Hey hallo, 
Welkom bij een druilerige maandag, brrr. niet echt mijn weertje..
Ik zit in de nachtdienst, en meestal kan ik het niet laten als ik 's avonds klaar ben met opruimen, in huis, om nog even wat te knutselen, iets simpels waar ik niet teveel voor de dag moet halen. 
Wat inkleuren, of zoals gisteren wat zitten verven met inkt, is dan even heerlijk, voor ik dan weer vertrek richting mijn werk. 

Ik zag gisteren de uitdaging van DCL voorbij komen, de vorige keer hadden ze de scraplings, en die uitdaging ging aan mijn neus  voorbij..
Deze liet ik met niet ontlopen, want toen ik de voorbeeldfoto zag, had ik meteen een idee.. 

Het is de bedoeling dat je de foto als inspiratie gebruikt, mooie geschreven tekst, mooie tinten, watercolor achtergrond, i love it.. 

Ik stempelde eerst de dame in een lichte kleur inkt, die ging in met een dun kwastje verven..
Daarna maakte ik een mask van de dame, en ging toen de achtergrond maken. 
Wat gele inkt en lichtbruine kleurtjes, met een tikkeltje grijs heb ik gebruikt. 
De cirkels is een stempel, en toen ik deze stempelde ben ik er meteen met een penseeltje langs gegaan om de lijnen iets uit te vagen. 


De licht geschreven tekst op de achtergrond is een van mijn eerste houten stempels die ik ooit kocht, en nooit meer weg doe. Ik beiinkte de stempel, en ging er vervolgens her en der met een babydoekje overheen, zodat de stempels als je stempelt maar her en der afdrukt. 
Met de herfstblaadjes deed ik hetzelfde als met de cirkels. 
Ik stempelde de tekst, en ging er met een zwarte fineliner nog eens overheen. 
De meest linkse woorden, de rechtse woorden liet ik zo.. 

Hieronder zie je de inspiratie foto, 


Deze kaart doet mee bij DCL #301, als je op de foto klikt kom je op het blog. 

Erg leuk om te maken...
Ik ga zo weer mijn bedje in..
Fijne dag gewenst.... 




Product List

Reacties

Dacht ook onmiddellijk aan die mooie SU-set toen ik de inspiratiefoto zag!
Ik vind je kaart heel mooi, super hoe je je achtergrond zo mooi gemaakt hebt, tekst, cirkels, kleurtjes, ...
Fijne dag!
Nancy
Je@net zei…
Super mooi kaartje, Ingrid!
Irene zei…
Ingrid wat heb je de DCL-inspiratiefoto met deze kaart en kleuren schitterend verwerkt, echt prachtig!!!

xx Irene
Wat een supermooie uitwerking van de challenge Ingrid. De inspiratie-foto is echt in heel veel elementen terug te vinden. Knap gedaan!
Lieve groetjes Miranda
Margot zei…
Wat knap, kaartjes maken terwijl je in de nachtdienst zit, ik heb daar nooit de puf voor.... je kaart is prachtig! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.
marja kenter zei…
Hij is Prachtig!
groetjes
Marjan zei…
Ik vind je kaart heel erg mooi, een erg gave interpretatie van de challenge! Fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers, Ingid!
Trudy zei…
Schitterende kaart heb je gemaakt! Mooie kleuren en leuke stempels gebruikt.
Geeft echt de sfeer van het inspiratieplaatje weer. Super gedaan.
groetjes Trudy
Ellen zei…
Geweldige uitwerking van de inspiratiefoto!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen