Proost, op je 60e verjaardag....

* Stampin'Up! bestellen 23 oktober * 
* Wil jij ook een workshop volgen, kijk dan op mijn workshop pagina*
*please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you*

Hallo,

Welkom bij een nieuwe blogpost, afgelopen woensdag liet ik jullie al een kaartje zien wat ik in opdracht had gemaakt voor iemand die 60 jaar werd. Ik moest nog meer kaartjes maken dus het onderstaande kaartje is ook  voorzien van 60 jaar. 
De set Bubble over.... is zo veelzijdig en is voor jong en oud te gebruiken , ik heb zelden een set mee gemaakt die deze mogelijkheden in zich heeft. 


Ik maakte het kaartje met het papier Tranquil Textures, een echte papierlijn met mannenkleuren...
Ik heb de tekst een aantal keren gestempeld...

Het is de bedoeling dat je de onderstaande kaart doet CASen, dit keer van Krista Frattin
Ik heb de schets van de kaart aan gehouden. 

Deze kaart doet mee bij #GDP160 
als je op de onderstaande afbeelding klikt kom je op het blog

Zo ik ga nog even genieten van een dagje vrij vandaag, morgen moet ik weer werken, het weertje is heerlijk dus even lekker de fiets op, boodschappen doen..
Fijn weekend alvast gewenst.... 





Product List

Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.