kerstkaart week 42

* Stampin'Up! bestellen 23 oktober * 
* Wil jij ook een workshop volgen, kijk dan op mijn workshop pagina*
*please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you*


Hey hallo, 

En welkom bij een nieuwe week van de kerstkaartjes. 
Dit kaartje heb ik gisteren nog gemaakt. 
Ik gebruikte de set Dashing Dear, met het mooie hertje..
De achtergrond stempelde ik zelf met Buffalo check stampset. 



Ik gebruikte het hele mooie papier uit de najaarscatalogus Frostes Floral, het is papier waar een hele mooie glans over zit. Met hele mooie kleuren...De kleur van dit achtergrond papiertje is Pear Pizzazz 

Frosted Floral 12" x 12" (30.5 x 30.5 cm) Specialty Designer Series Paper

Je kan ook vandaag je kaart weer linken bij 52 WTC.. 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan. 


Ik wens je een fijne donderdag toe, en weer bedankt voor je bezoekje vandaag... 



Product List

Reacties

  1. Mooi, chique kaartje.
    Leuk, dat groen met wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit elegante rendier, leuk op die groene ruitjesachtergrond!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel rendiertjes vandaag zie ik!
    Deze variant is heel elegant. Mooix

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooooi Ingrid, ik hou van groen!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstkaartje in deze leuke kleurtjes!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is je kerstkaartje Ingrid...leuk rendiertje erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje met het hertje Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.