CASE kaartje in herfsttinten

*Stampin'Up! bestellen 25 September*
* workshop Tropical Escape 24 september, er zijn nog plaatsen, zie 
workshop pagina*

Hey hallo,
En welkom bij een nieuwe blogpost.
Deze keer heb ik weer een kaartje geCASEd, in de groep van Nederlandse Demo's is er iedere twee weken een leuke uitdaging om een kaartje te CASEn, het kaartje wat je moet CASEn staat in de onderste afbeelding, helemaal rechts.

Ik maakte het onderstaande bedank kaartje in herfsttinten.
Het mooie papier van de najaarscatalogus Frosted Floral  heb ik gebruikt ,het is papier in mooi papier in hele mooie herfsttinten. De eerste twee gedeeltes, heb ik zelf gestempeld met de set Painted Harvest.





Ik ga zo meteen mijn tas pakken en spullen bij elkaar zoeken. 
Wij vertrekken dadelijk naar Zaandam, daar hebben we een hotel geboekt. 
Morgen gaan we de Dam tot Dam wandeling lopen, een tocht van 42 km aangezien we om 7.00 uur willen starten, is een hotelletje wel lekker... 

Wil je ook graag het papier of de set bestellen, neem dan gerust contact met me op. 
Ik doe dinsdag weer een bestelling de deur uit, geef je bestelling die dag door voor 10.00 uur en ik bestel het graag voor je mee.... 


Ik wens je alvast een fijn weekend toe... 

Product List

Reacties

  1. Mooi kaartje heb je geCASED Ingrid .Weer een nieuwe uitdrukking ,ik had er nog nooit van gehoord.
    Succes met je wandelmarathon.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, mooi geCASEd! En wat goed weer van jullie, de Dam tot Dam loop. Ik ga binnenkort wat bij je bestellen, maar daar mail ik je even apart over.
    Groetjes en succes! Zet 'm op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw,wat mooi dat achtergrond papier.
    Mooie herfstkleuren zeg.
    GeCASEd, ik ken het woord niet, ga me er binnenkort eens in verdiepen.
    Heel veel succes met de Dam tot Dam, stoer van je hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is net zo'n topper als dat jij bent! Knap hoor, die 42 km lopen. Petje af!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, toffe tinten! En wat goed dat je de Dam-tot-dam hebt gelopen, petje af!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.