Kerstkaart week 33

Hey hallo
En welkom bij een nieuwe donderdag, 
Afgelopen week had ik weer een middag gepland om kerstkaartjes te maken...

Ik heb op zolder een tas staan met allemaal kerstspullen erin, en deze komt dan naar beneden en dan maak ik meteen een reeks kerstkaartjes, zodat ik weer een paar weken vooruit kan... 

Deze onderstaande mal, stond al even op mijn to-do list, hij hoort erbij als kerstkaart..
Hij is heel simpel, je draait hem uit, en je plakt hem op...
Deze mal is trouwens retired, en heb ik nog te koop staan op Marktplaats..
Bij interesse stuur me even een berichtje... 

Ik gebruikte het zwart witte gedrukte papier met teksten voor de kerst, van vorig jaar van SU..
Zo komt de mal heel goed tot zijn recht... 



Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan...
En kijk naar de voorbeelden op het blog, en doe vooral gezellig met ons mee... 




Reacties

  1. Wat een mooie kerstman!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kerstkaartje met deze mal Ingrid!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart Ingrid ! Ik ben net terug uit vakantie, en las, dat ik bij de Top 4 ben geland, wauw, super ! Maar ik wil liever niet gast-designer zijn, omdat ik het de komende tijd heel druk ga hebben. Ik doe volgende week natuurlijk wel mee met 52 weeks !
    Nogmaals hartelijk dank ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.