Challenge Knutsels en Kadootjes

* de papieractie geldt nog steeds bij Stampin'Up! 4 pakken halen is 3 betalen*
Neem gerust contact met me op als je kleinere hoeveelheden wilt hebben*
Wil je graag instappen als demonstrator? dat kan nu heel voordelig, Klik hier! naar dit blogbericht waar ik meer info geef*

De challenge waarin we ons 5 jarig bestaan vierde, was een groot  feest, wat hebben veel mensen gereageerd, mee gedaan, een ook nog eens de oplossing goed geraden van de letters..

het was geweldig, iedereen die mee deed super bedankt! 


de winnaars worden morgen in een apart bericht bekend gemaakt...

We beginnen met een nieuwe challenge die deze keer in totaal 6 weken gaat duren. 
Het is zomervakantie en helemaal stoppen willen we niet, maar zo kunnen mensen toch nog mee doen als ze met vakantie zijn.....

Hermien zocht een mooie schets uit, die vindt je onderaan dit bericht. 
Ik moet je eerlijk bekennen dat schetsen heel leuk zijn om mee te werken, maar deze schets heb ik echt uit mijn tenen moeten halen. Het lukte niet om in gedachten de goede spullen bij elkaar te krijgen. Ik heb daar echt tot het allerlaatste moment mee gezeten. 
Afgelopen vrijdagochtend was voor mij echt de deadline, en toen kwam het kaartje eruit, ik was het al lang eens, dat het een kaartje moest worden met het mooie papier Tropical Escape. 
Ook de mooie bijpassende set, past er perfect bij...
Eenmaal begonnen was het kaartje ook snel klaar, en werd het een mooi tropisch kaartje... 



De bloemetjes stempelde ik in het rose, het zijn echt van dit tropische bloemen, en ook het blaadjes op de achterkant van de cirkel stanste ik uit in de mooie groene kleur van Granny Apple Green. 
Wat ben ik in mijn nopjes met dit kaartje. 


Jullie kunnen mee doen tot en met 31 augustus...Dat is een fijne lange tijd, dat je de mogelijkheid hebt je kaart in te sturen... 
Klik hier!  om naar het blog te gaan van Knutsels en Kadootjes, en laat je inspireren door nog meer mooie voorbeelden van het team. 


Product List

Reacties

  1. Niet te zien, dat het je veel denkwerk, stress en gedoe gaf.
    Ik vind het een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi CAS kaartje Ingrid, ja die stress als het niet wil zoals je het in je hoofd hebt herken ik wel . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie uitwerking van de sketch! Ik vind het zulk mooi dsp van SU.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi Ingrid! Ook al kwam hij uit je tenen (geen zweetvoeten, dat is wel zeker...) Het is stijlvol, door dat mooie papier.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is je dan toch gelukt al was je inspiratie ver te zoeken! Een heel mooi kaartje met mooie nieuwe spulletjes.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.