Kerstkaart week 25


Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe week van de kerstkaartjes. 

Vorige week liet ik je al een kaartje zien waarbij ik het zwart wit papier een kleurtje had gegeven. 
Deze week heb ik weer een papiertje een kleurtje gegeven, maar deze keer wat het, goud/koper papier van de najaarscatalogus. 
Ik heb de huisje van de set Bethlehem ervoor gezet. En binnen in de kaart heb ik de Nederlandse tekst gestempeld. 




Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan, en laat je inspireren door nog meer voorbeelden. 


Fijne donderdag. 


Reacties

  1. Mooi kerstkaartje, wat komen die huisjes zo goed uit in het wit en vooral met die mooie achtergrond! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Ingrid!! Dat vuurwerk in de lucht, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje, mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.