Puur natuur....


Hey hallo, 

En welkom bij een nieuwe blogpost. 
Ik laat jullie vandaag vijf kaartjes zien die ik heb gemaakt voor een uitdaging met Nederlandse demo's op Facebook, daar moest je met deze set vijf kaartjes maken. 

De set Puur Natuur is een set die ook in het Nederlands te verkrijgen is vanaf 4 juni. 
Het is een hele mooie set met bladeren, en met bomen, in verschillende maten. 
Nu is deze set natuurlijk uitermate geschikt voor condoleance kaartjes, maar ik laat je zien, dat ze ook prima voor een verjaardagskaartje kunnen. 

Kijk je mee ? 

Het onderstaande kaartje spreekt voor zich, het touwtje vind ik wel passen bij de blaadjes. 


Bij het onderstaande kaartje heb ik zowel de bladeren als een boompje gebruikt. 




Bij dit onderstaande kaartje heb ik een rand gemaakt van bladeren, in twee kleuren inkt gestempeld, en ook balderen geemboste met witte embossingpoeder. Het grote witte blad in het midden is geemboste met witte embossingpoeder op vellum. 



Bij het onderstaande kaartje heb ik gestempeld met verschillende kleuren inkt, dezelfde bladeren, daarop vellum bevestigd. De achtergrond is het houtpapier wat in de collectie blijft. 



Het onderstaande kaartje heb ik de boom gebruikt en een randje van het nieuwe papier wat bij de Share what you love bundle te krijgen is. Vanaf 4 juni is het apart te bestellen. 



Hier zie je de set, het is een clear set 



Als je met deze bundel graag wil werken? Kom dan naar mijn lanceringsparty op 4-5 juni, je kan dan nieuwe spullen zien en met nieuwe spullen werken en tevens retired producten kopen. 

Ik wens je alvast een fijn weekend toe. En zondag ben ik er weer, met een nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes. Zie ik je dan? 




Reacties

  1. zoveel variatie met deze set! Heel mooi Ingrid!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten heb je met deze set gemaakt, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wát mooi Ingrid, vooral de blaadjes op vellum en het kader spreken me enorm aan!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige, stijlvolle kaartjes! Wat een mooi sets...
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie kaarten Ingrid, "ben er stil van . . . "

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige serie kaartjes Ingrid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie kaartjes heb je gemaakt. Echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.