Nieuwe challenge Knutsels en Kadootjes.


 Hey hallo, 
Vandaag start een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. 
Het thema deze keer is; 

Maak de onderstaande kaart volgens je eigen idee na

je moet dus als het ware gaan liften. De achtergrond moest zwart wit blijven, en in het midden moet een kader zitten.
Eerst zie je mijn eigen kaart, en daarna het voorbeeld van de kaart.

Hij lijkt heel veel op de huidige liftchallenge, maar deze challenge hadden we al in november klaar, dus echt puur toeval.
De onderstaande kaart is voor mijn collega, die ik in December voor haar maakte toen zij 50 jaar werd. Het bewijs dat we deze challenge al lang klaar hadden...


Maar het is een hele leuke challenge. 
Ik maakte bloemetjes met de set Oh so Eclectic. En haar leeftijd staat natuurlijk ook centraal in het midden. 




Doen jullie gezellig met ons mee? 

Klik hier! om naar het blog te gaan van Knutsels & Kadootjes. En laat je inspireren door nog meer mooie voorbeelden van mijn DT-maatjes. 
En kijk vooral of jij ook de winnaar bent geworden van de vorige challenge. 
We hadden meer als 100 deelnemers. Geweldig is dat!

Zullen we dit aantal deze keer ook halen? 
Doe in ieder geval gezellig mee....
Ik kijk er naar uit..
Fijne zondag 

Ook heb ik weer twee workshops gepland. 
De ene is werken met Brusho - dit is een soort aquarelverf in poedervorm, en gaat uitlopen op het moment dat het nat wordt. De achtergrond van de onderstaande kaart is daar mee gemaakt. 
Geeft een heel leuk effect. 

Ook geef ik nog een workshop werken met Stampin'Blends, we gaan daar kleuren, met de nieuwe alcohol stiften van Stampin'UP! De kans om ze uit te proberen. 


Heb je interesse, geef je dan op via ingrid.scrapfrutsels@gmail.com



Product List

Reacties

  1. Mooi Ingrid! ja, het lijkt er wel wat op, maar dat gebeurt zo vaak met challenges. Hebben wij ook wel eens gemerkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.