Reminder challenge Knutsels en Kadootjes

Hey hallo, 
welkom bij de reminder van Knutsels en Kadootjes. 
Het thema is; 

Liefde en vriendschap 

We hebben al heel veel inzendingen, maar de tijd van het jaar leent er zich natuurlijk perfect voor.
Ik heb ook al heel veel moois voorbij zien komen.
Maar er kan natuurlijk nog meer bij, daarom deze reminder.

Ik ging aan de slag met de set Heart of Happiness, de naam zegt het al, allemaal hartjes.
En deze keer ben ik heel blij dat iemand eindelijk een mooie baan heeft gevonden...
Na een hele moeilijke tijd, zijn de hartjes wel op de plaats vond ik. 



Klik op de bovenstaande foto om naar het blog te gaan van Knutsels en Kadootjes en laat je inspireren door nog meer voorbeelden van mijn teammaatjes. 
En doe vooral nog gezellig met ons mee.... 

De bovenstaande kaartjes maakte ik voor de workshop van a.s. donderdag. 
Er is nog plek, dus als je zin hebt om aan te schuiven, mail me even... 

Ik wens je een fijne zondag toe...



Product List

Reacties

  1. Het is een wel mooi kaartje! Zag hem natuurlijk al. Ook je workshopkaartjes zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave reminder, leuk voor een nieuwe baan! En je workshops trekken nog steeds, maar op donderdag gaat niet lukken gezien de afstand. Ik gooi het nogmaals in de groep wanneer de dames wel kunnen...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig!!!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al die harten, zo leuk! De kaartjes voor de workshop zien er ook gaaf uit, wordt vast gezellig donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een nieuwe baan dat is zeker zo'n mooi kaartje waard.
    Tot donderdag

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.