Nieuwe spullen #6 - voorjaarscatalogus


Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost. 
Ik schreef zondag al dat het even geleden was dat ik wat gepost had, en dat ik druk was met de voorbereidingen van de workshops. 
Morgen heb ik dezelfde workshop als vorige week, werken met spullen uit de nieuwe catalogus. 
Ik heb verschillende producten gekocht uit de nieuwe catalogus, en er zijn producten bij waarbij je genoeg inspiratie krijgt om een aantal kaarten van te maken, die totaal verschillend zijn. 
Dat is met deze Nederlandse set, In de Bloemetjes zetten. 
in combinatie met het bijpassende papier kun je zo aan de slag... 


Bij dit bovenstaande kaartje maakte ik gebruik van de techniek No line coloring. Dat betekent dat je met een hele lichte kleur stempelt en daarover heen kleurt. Deze keer heb ik gekleurd met de Stampin'Blends op alcohol basis. 

Het bovenstaande kaartje is ook gekleurd met Stampin'Blends, maar daar heb ik het papier gekleurd. 


Dit kaartje hierboven daar heb ik dezelfde techniek gebruikt maar dan met verschillende tinten gekleurd. 

Bij dit kaartje heb ik gekleurd met de potloden van SU. Met een watercolorachtige achtergrond. 
Het papier ook uit de set. 

Hier heb ik ook met potloden gekleurd van SU. 

Genoeg voorbeeldjes zoals je ziet voor mijn workshop gasten, en ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren...


!
Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50
Aqua Painters
[103954]
€ 21,00
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Grid Paper
[130148]
€ 13,50
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Reacties

  1. Wat een mooie, fleurige serie! Je bent behoorlijk productief, leuk!
    grtz .Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten!! Dat no line kleuren gaat je goed af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zeg, deze nieuwe spullen! Leuk dat je het achtergrond papier zelf kunt in kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal mooie kaartjes Ingrid.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kleurwerk Ingrid. Stuk voor stuk beauties maar de no-line coloring is wel mijn favoriet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie serie kaartjes en wat een prachtig kleurwerk. Wat een schattig kaartje met de varkentjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.