Jarig!

Hey hallo, 
De volgende maand hoop ik weer een jaartje ouder te worden. 
Ik wil net als vorig jaar, heel graag digitale kaartjes ontvangen. 
Dus mijn vraag is; 
Maak een leuke verjaardagskaart en link hem hieronder. 



De leukste kaart zal ik kiezen samen met Lieke, mijn dochter. 
Je kan je kaart insturen tot 22 februari 0.00 uur, op 24 februari zal ik de winnaar van de prijs bekend maken. 
Lijkt het je leuk om mee te doen, neem de afbeelding mee naar je blog en maak daar kenbaar, dat deze candy er is. 
Ik kijk weer uit naar jullie mooie creaties.... 



Reacties

  1. Leuk idee Ingrid! Ik zet hem op mijn blog en doe natuurlijk ook mee!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en lief zo'n actie.
    Ik heb mijn kaartje erbij gezet.
    Zet het op mijn blogje en hoop dat je veel digitale kaartjes krijgt.
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook een kaartje voor je gemaakt. Alvast van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je veel digikaartjes mag krijgen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig tuurlijk doe ik mee ,staat op mijn blog al !
    Je kaart staat klaar voor de leuke candy , wowww
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat je link oververhit is, hihi Ik heb natuurlijk ook een kaart voor je gemaakt jarig Jetje ... van harte Gefeliciteerd en ik probeer het later nog eens!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey birthdaygirl...van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag en veel digitale kaartjes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag met al je dierbaren.
    Het lukt mij niet op de kaart te linken....ga het straks weer proberen

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PS; hij staat uiteraard al op me blog voor je: https://fryskfamkesnifelside.blogspot.nl/2018/02/nog-een-keertje.html

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.