Verjaardagskaart met dieren

Stampin'Up! bestellen op 31 Oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door. 
* De papieractie van Stampin'Up! geldt nog steeds, klik op de afbeelding in de sidebar en kijk welke papierpaketten, met de actie mee doen. 
* Op woensdag 25 Oktober is er een workshop, tijdens deze workshop mag je allerlei spullen uit proberen, dus waar wil jij mee aan de slag*
* Verder heeft SU nieuwe Blends op de markt gebracht, met alcolhol, en deze blenden geweldig, meer info vindt je in de sidebar, te bestellen vanaf 1 november*

Hey hallo, 
een gezellige zaterdag ochtend gewenst. 
heerlijk een weekje herfstvakantie, ik heb geen vakantie gehad, maar toch merk je het overal om je heen dat er vakantie is. 

Van de week ging ik nog even aan de slag, met mijn aquapainters en wat inkt, heerlijk varkentjes kleuren.  Bij DCL vragen ze namelijk om een verjaardagskaart met dieren. 
Ik krijg vaker de vraag, of ik een verjaardagskaart voor kinderen heb. 
En deze varkentjes vind ik in ieder geval heel leuk voor kinderen. 


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. 
Deze kaart doet mee bij; 


Verder maakte ik deze week mijn eerste echte video filmpje, wat betreft in ieder geval een uitleg over hoe je een kaart moet maken. 
Deze keer maakte ik gebruik van de set Painted Harves en ik maakte een double slidercard. 


Je kan de kaart maken naar eigen inzicht, met iedere stempel die jij leuk vindt. 
Hoe je de sliderkaart maakt, zie je hieronder in mijn filmpje. 
En als je het leuk vindt, abonneer je dan op mijn kanaal, of geef het filmpje na afloop een duimpje. 




Veel plezier er mee, en een fijn weekend gewenst.
Wij hebben zo meteen een familie middagje, en etentje vanavond. Gezellig om iedereen weer eens te zien en te spreken.





Product List

Reacties

  1. Wat een super leuke verjaardagskaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes, Ingrid.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd met de varkentjes!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeel mooi dit kaartje Ingrid...zo leuk gedaan met die schattige varkentjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    je kaartje is weer helemaal leuk! De varkentjes zijn zeker erg leuk voor kinderen. Veel plezier met de workshop! EN je double slider kaart is heel gaaf.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart met die varkentjes!
    Je filmpje is ook top.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.