Start nieuwe challenge knutsels en kadootjes.


*Stampin'Up! bestellen op 17 Oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door. 
* De papieractie van Stampin'Up! geldt nog steeds, klik op de afbeelding in de sidebar en kijk welke papierpaketten, met de actie mee doen. 

Hey hallo,
zijn jullie ook aan het genieten van een weekje herfstvakantie ?
Ik ben gewoon aan het werk, maar ik geniet tussendoor met jullie mee van het heerlijke weer.
Daar kan ik echt blij van worden, van een paar zonnestraaltjes.
Bij Knutsels en Kadootjes start een nieuwe challenge.
Deze keer vragen we of je

een borduurkaart wilt maken of een schudkaart 

dus aan jouw de keuze wat je het meeste ligt of waar je een uitdaging in ziet. 
Bij mij zou een borduurkaart echt een uitdaging zijn, maar daar waag ik me niet aan.
Ik ben voor de schudkaart gegaan.
Stampin'Up! heeft hele fijne materialen om een schudkaart te maken.
Als je interesse hebt, kan ik daar een video tutorial van maken.
Als je en beetje weet hoe het in elkaar steekt is het zo gebeurd.
Ik heb de vulling met een oude punch van SU gemaakt, dat is een keer punchen en je hebt verschillende kleine vormpjes die je in een schudkaart heel goed kan gebruiken. 


Ik heb de kaart verder een aquatinten gehouden. 
Ik hou heel erg van deze kleuren. 
Misschien omdat ik het sterrenbeeld VIS ben ? 

Doe ook met deze challenge gezellig met ons mee. 
Klik hier! voor nog meer inspiratie van mijn DT-maatjes. 

Ik wens je nog een fijne zondag toe. 

Product List

Reacties

  1. Nee hoor, niet omdat je sterrenbeeld Vis bent. Ik ben er ook gek op en altijd al geweest, deze kleuren bij elkaar. Je schudkaart is super geworden. Mooie tekststans is het ook!
    Geniet tussen het werken door van de zon. Ik heb ook geen vakantie, maar vandaag wel vrij.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ingrid! Hebben ze bij jullie al weer herfstvakantie? Wij moeten nog een week wachten... Althans de kinderen hier in de buurt. Oh ja, Laura ook nog.
    We gaan eerst maar eens genieten van deze prachtige dag.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En de prijs is mooi, dus ik ga zeker meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke vrolijke schudkaart in mooie kleuren heb je gemaakt Ingrid. Leuk om ook de schudsels zo zelf te maken. Leuke challenge vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke schudkaart, leuke vulling en hele mooie kleurtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.