Daisy Flowers#5

*Ivm actie World Card Making day van Stampin'Up, zal ik een extra bestelling de deur uit doen op 9 oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door, en ik bestel het mee. 

Klik in de sidebar op de afbeeldingen om naar de actie World Card Making day te gaan, en naar de actie van het papier 4 halen 3 betalen!*

Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog. 

Hey hallo, 
Welkom op dag vijf, waarin de Daisy flower in de spolights staan. 
Nog twee dagen en dan is de workshop, dus ik laat je tot die dag de voorbeelden zien. 
Ik heb tussen mijn workshop gasten, hele ervaren stempelaars en kaarten makers, ertussen zitten, maar ook mensen die dit kaarten maken alleen bij mij doen. 
Ik moet het voor hen daarom niet te moeilijk maken. 
Daarom het onderstaande CAS kaartje. 
De bloem komt door het houtnerf papier heel goed tot zijn recht, vindt je dat ook ? 
Deze keer is de bloem met een tint paars gemaakt. 


Ik maakte de kaart volgens de onderstaande schets. 
Deze kaart doet mee bij #FMS307
Klik op de schets, om naar het blog te gaan. 


Ik wens je een fijne zondag toe, en geniet nog van je weekend. 




Product List

Reacties

  1. Staat zeker mooi, die bloem op dat houtnerf papier. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterend kaartje Ingrid...die mooie bloem is zeker een geweldige blikvanger...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.