Daisy flowers#2

*Ivm actie World Card Making day van Stampin'Up, zal ik een extra bestelling de deur uit doen op 9 oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door, en ik bestel het mee. 
Klik in de sidebar op de afbeeldingen om naar de actie World Card Making day te gaan, en naar de actie van het papier 4 halen 3 betalen!*

Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog. 

Hey hallo, 
Daar ben ik weer met een voorbeeld wat ik gemaakt heb voor de workshop van 10 oktober a.s. 
Ik vindt het altijd leuk om dan met challenges mee te doen, en dan steeds de in dit geval Daisy stamp set te gebruiken, dan kun je veel verschillende voorbeelden laten zien. 

Bij het onderstaande kaartje ben ik aan de slag gegaan, met een aquapainter. 
Ik heb de bloem met inkt in gekleurd. Zo mooi, zo anders. 



Ik doe mee aan de tic-tac-toe challenge. 
Ik heb daar het rijtje van linksboven naar rechts onder gekozen. 
watercolor-designer series paper - metallics. 

Deze kaart doet mee bij #TGIFC127
klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan. 







Product List

Reacties

  1. Wat een toffe kaart, gaaf is die mooie bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vind ik jouw daisy mooi in deze kleuren! Prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the green daisy paired with the DSP! Your card is awesome and I am so glad you played Tic-tac-toe with us at TGIF this week. Smiles, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a nice card you created!!! Very nice and classic.
    Henry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje, prachtig die bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart met deze prachtige bloem.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, Ingrid.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is dit CAS kaartje Ingrid...zo mooi die bloem erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zag ik ook op Fb. Mooi met dat groen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.