Daisy flowers

*Ivm actie World Card Making day van Stampin'Up, zal ik een extra bestelling de deur uit doen op 9 oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door, en ik bestel het mee. 
Klik in de sidebar op de afbeeldingen om naar de actie World Card Making day te gaan, en naar de actie van het papier 4 halen 3 betalen!*

Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog

Hey hallo, 
Volgende week 10 oktober, heb ik een workshop werken met de Daisy Delight stempel, punch en bijpassend ; Delightful Daisy DSP papier. 
Een hele leuke en veelzijdige set, en dat zal ik deze week laten zien. 
Het onderstaande kaartje maakte ik ook met het papier en in combinatie het het houtpapier Wood Texture DSP. Ik maak verschillende voorbeelden van de set, zodat de mensen die naar de workshop komen kunnen kiezen. 


Ik maakte het kaartje volgens de onderstaande schets. 
Deze kaart doet mee bij MtS#196, 
Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan. 




Product List

Reacties

  1. Prachtig kaartje Ingrid.....de sketch is goed te herkennen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Ingrid, goed idee om het hart van de bloem zo in te kleuren.
    Fijne avond, wij gaan straks uit eten met onze kersverse volwassene....
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je met die leuke sketch gemaakt Ingrid...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie strakke kaart met de Daisy. Hele leuke jungle babykaart, eens helemaal wat anders.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.