Reminder challenge Knutsels & Kadootjes

Hey hallo, een goede zondagmorgen gewenst...
Vandaag staat de reminder van Knutsels en Kadootjes op mijn blog. 
We hebben toch al zo'n 14 inzendingen, maar er kan natuurlijk nog meer bij. 
De vakantie's in Nederland zijn achter de rug, dus misschien dat meer mensen nu ook weer wat actiever worden in blogland. 
Laat je inspireren door het team.. 



Ik maakte een Trifold card. Je ziet drie keer de trapjes zitten. 
Ik gebruikte de leuke set Coffee Cups, met het bijpassende papier. 


Bij de onderstaande foto zie je wat er per trap op staat. 


Een leuke muffin.. met een klein labeltje eraan.. 


En vooraan een leuke tekst, met de chocolade boontjes eronder... 


Hieronder zie je als de kaart in elkaar gevouwen is... 


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren... Hieronder vindt je nog productinfo met prijzen.. 
Kijk je mee....wat mijn team maatjes als voorbeeld hebben gemaakt. 
En doe gezellig met ons mee.. 



Product List

Reacties

  1. Hij is supermooi! Ik heb eerst maar eens een kop koffie gepakt. Ja, en toen een filmpje kijken en eten. Nu ben ik er weer. Kun je zien wat een kaartje doet...hahaha
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model kaart, mooie kleuren, tof geheel! En, alleen naar de beurs is helemaal niet verkeerd! Lekker focussen op wat jezelf gaaf vind, ik vind het prima!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje Ingrid. Het dp is ook zo leuk!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Ik blijf dit een superleuke set vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.