Liftchallenge

Hey hallo, 
Nog bedankt voor jullie berichtjes van afgelopen weekend. 
Ik kan jullie vertellen dat ik de Dam tot Dam wandeling uit gelopen heb, de 27 km hebben we in bijna drie kwartier korter gelopen dan vorig jaar. Gelukkig zonder blaren, want dat is mijn grootste euvel. Ik begin vaak bij 20 km last van mijn voeten te krijgen. Ik heb al speciaal mijn schoenen laten adviseren bij het loopcentrum, daar maken ze namelijk opnames van de manier waarop je loopt, en pikken daar je zwakke plekken eruit. Dat is bij mij dus achterop mijn rechtervoet, dat zit een drukpunt, waardoor ik daar na zoveel km ook blaren loop. 
Na vaker deze afstand te lopen, ben ik nu zover dat ik EN koelere sokken heb gekocht, ik had al speciale sokken, maar deze waren nog meer verkoelend, en na 21 km blarenpleisters ben gaan plakken toen ik begon te voelen dat er weer een blaar op zo komen. 
Gelukkig is het uiteindelijk geen blaar geworden, maar wel een pijnlijke plek, die ik nu nog voel. 
Ach ja, je moet er iets voor over hebben. 
De langste afstand bij de Dam tot Dam wandeling is 42 km, dat wordt het doel voor volgend jaar. 
We hebben al ooit met de Swentibold mars 40 km gelopen, dus dat doel moet te halen zijn.. 
Weer een doel om naar te werken.. 

Vrijdag maakte ik het onderstaande kaartje naar een voorbeeld van de Liftchallenge. 


Ik gebruikte de set Painted Harvest. Plakte het bovenste gedeelte van de letters af, met een post it blaadje, en stempelde het onderste deel.. 
Hieronder zie je de liftkaart... 


Deze kaart doet mee bij; 

Ik gebruikte een Nederlands set, volgende week ga ik daar namelijk een workshop mee geven. 
Er is nog plaats, dus je kan je nog opgeven. Maandag 25 september zal deze zijn om 19.30 uur. 

Product List

Reacties

  1. Je bent een toppertje! Knap hoor en blij dat je zonder blaren hebt gelopen.
    Je kaartje is ook een toppertje. Heel mooi gedaan!
    Misschien kunnen we in ons weekendje ook nog wel een lekkere herfstwandeling maken.
    XX Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk Monique, een lekkere boswandeling tussen het knutselen door..xx

      Verwijderen
  2. heel mooie kaart!
    Schitterende prestatie jouw looptocht!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n mooie lift! Prachtig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knappe prestatie!
    En een mooie uitwerking ook van de liftchallenge. Leuk was ie weer he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De opdracht is zo leuk. Maar ik kwam nog niet tot de juiste inspiratie.
    De jouwe is mooi!
    En goed gedaan, je tocht ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, jij hebt echt geschikte letters voor deze challenge! Echt een heel mooie lift heb je gemaakt. En wat goed zeg van dat opmeten van de voeten. Zou wat voor mij zijn. Ik heb vaak onderop mijn voeten blaren, zo pijnlijk!
    Mooi voornemen, 42 kilometer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super dat jullie het (zonder blaren) uit hebben kunnen lopen en nu vooruit kijken naar het voornemen van volgend jaar. Je gelift kaartje is super mooi...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie lift, Ingrid! De herfststempels erop zijn super. Fijn dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie lift, mooi in de herfstkleuren. Ook je babykaartjes met de tipi zijn erg leuk geworden, zeker de eerste met de groentinten is mooi.
    Super dat jullie het zo snel volbracht hebben. Wat fijn dat ze bij het opmeten dan precies kunnen zeggen waar het probleem zit.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knap het wandelen!!
    Je lift is mooi, deze letters zijn er super voor. dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.