Kerstkaart week 38

*Stampin'Up1 bestellen op 3 oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door, 
en ik bestel het mee..*

Hey hallo, 
Vandaag de donderdag van de kerstkaartjes. Ik was druk met allerlei andere opdrachten, dus ik heb een simpel en clean kaartje gemaakt. Ik hou er wel van..
Ik vind het zwart witte kerstpapier zo mooi. Dat er niet veel meer bij hoeft. 



Ik ben benieuwd wat jij er van vindt. 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC. 
En doe gezellig met ons mee, of laat je inspireren. 


Ik wens je een fijne dag toe, 


Product List

Reacties

  1. Mooie kaart weer Ingrid! Die combi zwart-wit en groen is echt schitterend !
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig je kerstkaartje voor vandaag Ingrid, met een mooie tekst erop

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf dat zwarte ruitje. Heel sfeervol voor een kerstkaart en mooi gecombineerd met deze tint groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, stoere kaart, mooie kleurencombinatie zo. Ook je kaartjes voor de kinderarts en verpleegkundigen zijn mooi geworden, je bouwt toch een soort band op in al die jaren. Ik hoop dat Lieke ook bij de volwassen poli snel haar draai vindt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.