Kerstkaart week 36


*Stampin'Up! bestellen 10 september, geef je bestelling voor 22.00 uur door en ik bestel het mee*

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe week van 52 WTC..
Het gaat al opschieten richting kerst. We zitten al in week 36. 
De challenge waarvan Colien het thema bepaalde loopt nog steeds. 
En is; 

Gebruik en label op je kaart, of maak een labelkaart. 

Ik heb weer een label op mijn kaart gemaakt. 
Van de week was ik al druk in de weer met Coffee set..Heb je mijn berichten gemist? 
Scroll even naar beneden..
Ik ging aan de slag met de Merry Café stampset, en maakte twee kerst mokken, voor de heerlijke winterse avonden... 


Hopelijk doe je ook deze week weer gezellig met ons mee. 
Of met de challenge, of met gewoon je kerstkaartje in te sturen. 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan, en laat je inspireren door mijn DT-maatjes... 



Product List

Reacties

  1. Labels op een kaart zijn altijd leuk! En koffiebekers ook :-) Gaaf kerstkaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is GAAF Ingrid....wat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kerstkaartje Ingrid, prachtig met die tag erop ...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, wat een leuke koffie-kerstkaart, zo origineel. Net als je herfst-koffie kaart, nooit gedacht dat je het op zoveel manieren kan gebruiken. Je mannenkaart is ook mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.