kaartjes met embossing pasta.....


*Stampin'Up! bestellen dinsdag 5 september, uit de nieuwe catalogus*
*Please use Google Translate, you can find it in the sidebar of my blog*

Hey Hallo, 
Wat een heerlijk weertje in Nederland, mijn vakantie zit er al weer bijna op. Ik heb heerlijk genoten van het weer, gewandeld, gefietst, terrasje gepikt...Heerlijk.. Afgelopen dagen heb ik ook al aan mijn knutseltafel gezeten, om alvast voorbeelden te maken voor de workshops die gaan komen. 
Ik zal jullie een paar kaartjes laten zien. 
Op 13 september heb ik een workshop werken met embossingpasta. 
Er zijn nog een paar plekjes vrij, dus je kan je nog opgeven. 
Zie ook Workshop pagina... 

Het onderstaande kaartje maakte ik met embossingpasta en bloemen Oh so Eclectic .. 
Aan de hand van een schets... 


Deze kaart doet mee bij GDP#102 
Klik op de schets om naar het blog te gaan. 



Gaan we verder met het onderstaande kaartje, hier gebruikte ik de past, op gekleurd papier. 
Zonder toevoeging van inkt, dus hij blijft gewoon wit... 
Ik maakte een mannenkaart. 



En bij het onderstaande kaartje gebruikte ik zowel een cirkel als mal, maar daarover dus de sheets met de figuurtjes..in dit geval stippeltjes. Ik kleurde de pasta met Fresh Fig. 


Al vindt je het leuk om eens een workshop te volgen, dan ben je van harte welkom. 
Wil je meer info over de techniek, vraag het gerust.... 




Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Embossing Paste
[141979]
€ 9,50
Embossing Paste
[141979]
€ 9,50
Linen Thread
[104199]
€ 5,50
Best Badge Punch
[140633]
€ 22,00

Reacties

  1. Wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! En nu weer terug in je knutselkamer, ook leuk :-) Je hebt weer een mooie reeks met totaal verschillende kaarten gemaakt. Knap.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.