Een mooi bloemetje...

*Stampin'Up! bestellen 3 oktober, 
geef je bestelling door, voor 10.00 uur en ik bestel het mee*
*Please use Google Translate, you can find it, in the sidebar on my blog* 

 Hey, hallo..

Ik ben nog steeds bezig met de voorbereidingen van mijn workshops. 
Hoe ik te werk ga? Ik kies bijna altijd een thema. 
Dit keer is het de Nederlandse teksten. Ik weet uit ervaring dat niet iedereen een kaartje met een Engelse tekst kan waarderen. Vooral voor ouderen, kinderen, condoleance kaartjes vind ik Nederlands teksten veel geschikter. 
En daarbij probeer ik natuurlijk niet alleen de Nederlandse teksten te gebruiken van SU, maar ook mooie stempelsets, die ik nog niet eerder gebruikt hebt voor workshops. 
En dat is de onderstaande stempelset Painted Harvest. 
Een mooie set, en heel erg geschikt voor het najaar. 
Ik ging er mee aan de slag, en maakte de krans met de zonnebloem eraan. 


Ik gebruikte de onderstaande kleurencombinatie. 
Deze kaart doet mee bij GDP#105
Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan. 


Ik ga nog even verder met het voorbereiden van mijn workshop. 
Nog genoeg ideetjes. 
Fijne dag... 


Product List

Reacties

  1. een sober, maar erg mooi kaartje
    grtjsmartina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige set! En een heel mooi kaartje. Ik hou van eenvoud en veel wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje.
    Soms zijn Nederlandse teksten veel sprekende. Mooi!
    Zou je mij misschien een linkje kunnen sturen met de Nederlandse teksten, had je pas gemaild, maar kreeg hem terug.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje! En het klopt dat Engelse teksten niet altijd aanspreken. Ik heb en collega die wel eens kaartjes besteld en die begrijpt dan niet wat er staat. Dan gebruik ik toch liever Nederlandse teksten.
    Succes met de rest van de voorbereidingen voor de workshops.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.