Abonnement

Geen kaartje vandaag, 
Maar even ter info... 
Het afgelopen jaar ben ik begonnen met het uitgeven van een abonnement...
Het voordeel van een abonnement is, dat je steeds voor een kleiner bedrag iets besteld, en zo even goed een shoptegoed op bouwt....
De voordelen heb ik hieronder op een rijtje gezet.. 


Na de laatste en zevende keer dat het abonnement verschijnt, krijg je een waardebon. 
Deze is alleen te besteden bij Ingrid's Scrapfrutsels. 
Bij iedere verschijning van het abonnement zal steeds iets extra's mee komen bij je bestelling. 
Meestal is het papier, cardstock en lint. 
Genoeg voor een aantal kaarten te maken. 
Wil je graag deelnemen of wil je meer info mail me dan..

ingrid.scrapfrutsels@gmail.com

Graag wil ik voor 31 Augustus weten of je mee wilt doen..In principe kan iedereen mee doen, ook als je in België woont, ik moet wel naar een Nederlands adres kunnen verzenden... 
De eerste uitgave van het abonnement zal zijn op 15 September. 
 Verder zal het abonnement nog uit gegeven worden op; 
18 Oktober - 30 November - 11 januari - 22 februari - 12 april - 8 juni  

Ik wens je een gezellige dag toe, en morgen ? 
Dan start de nieuwe challenge bij Knutsels & Kadootjes weer, 
Dus dan ben ik er weer!

Reacties