Zomaar een kaartje.......

*In de maand Juli heeft Stampin'Up! hele gave acties, Klik hier! om te kijken wat dat inhoudt*
*Stampin'Up! bestellen op 25 juli, geef je bestelling voor 10.00 uur door*

*Please use Google translate. You can find the button in de sidebar*


Vandaag heb ik een kaartje gemaakt wat je voor verschillende gelegenheden kan gebruiken. 
Daarom heb ik er alleen Congrats op gestempeld. 
Het kaartje is gemaakt met de hele gave papierlijn van Naturally Eclectic DSP. 
Deze lijn heeft hele gave kleuren, heel fris, en een beetje met watercolorachtige bloemen erop, ik hou er van....
En ik maakte er het onderstaande kaartje mee, gemaakt aan de hand van een schets...



Hier zie je de schets...




Dit kaartje doet mee aan de challenge bij TGIF....

Wil je gezellig online shoppen, klik dan op de onderstaande afbeelding..Voor slechts €5.95 heb je de spullen direct in huis. Heb je vragen, of wil je een bestelling bij me plaatsen, mail me dan...
ingrid.scrapfrutsels@gmail.com



Ik heb net het boek van de zus van Willem Holleeder gekocht..
Ik ga me er de komende dagen/weken eens af en toe heerlijk mee terug trekken..
Lekker lezen, op vakantie ook heel veel gedaan..
Ik geniet er van..
Jullie ook nog een fijne dag gewenst....
Hartelijke groet, Ingrid. 

Reacties

  1. Oh ja, prachtig papier! Dat watercolor effect is zeker mooi. Hele vrolijke kaart ook. En met congrats kun je nog veel kanten op. Je kunt mensen met van alles en nog wat feliciteren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Ingrid!! Heel gaaf papier heb je gebruikt. Geniet nu maar lekker van je boek!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk, zomers kaartje laat je ons hier zien vandaag. Mooie kleure, en het stukje twine geeft een lekker speels effect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, wat een prachtig papier. Je zonnige kaartje vind ik prachtig, leuke schets en geweldig die stoel met de mooie tak erboven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    Wat een schitterend kaartje! Dat papier is inderdaad erg mooi. Ik zoek nog wat uit om te bestellen, maar ik heb geen haast en ik denk at het dan inlogger wordt, zodat je het me kunt nemen. Ik heb nu nog genoeg dingen liggen die nog nieuw in de verpakking zitten. Erg!! Dus daar eerst even mee aan de slag. Dan heb ik weer genoeg ruimte in de kast hoop ik...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.