Schets - nieuwe challenge

*ik verkoop mijn retired produkten, voor meer info klik hier! *
*©Stampin'Up! bestellen 11 juli, bij iedere €60.00 ontvang je een coupon, deze kun je besteden in Augustus, en je ontvangt van mij een gratis inktpad naar keuze!


Op deze zondag, gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Knutsels & Kadootjes. 
van de vorige challenge wordt ook de winnaar vandaag bekend gemaakt. 
Deed je mee aan die challenge, klik hier om te kijken of je gewonnen hebt. 
Het thema van de challenge die start vandaag is 

maak je kaart volgens schets

het is een hele bruikbare schets..
Ik maakte het onderstaande kaartje er mee. 


Het is gemaakt met de onwijs gave set Coffee Cafe met het bijpassende papier Coffee Break DSP. In het papier vindt je deze koffiekannetjes, bekers en kopjes. Die heb ik dus uit geknipt. Ook het hartje komt van deze serie en deze embelishments heten Corrugated Elements.
Hieronder zie je de schets, leuk toch?
Ik vind het gemakkelijk om met een schets te werken, maar voor sommigen weet ik dat het een uitdaging is....In ieder geval als je mee wilt doen, mag je dit twee keer...


Je hebt vier weken de tijd om je creatie in te sturen...
Kijk hier! voor nog meer voorbeelden, en om te kijken wat je zoal kun winnen.
Deze keer is dat een erg mooie zomerse prijs, kan ik je verklappen...

 Wil je nog meer leuks van de Coffee set zien, klik dan op het onderstaande YouTube filmpje..
En je zie hoe Andrea nog meer uitleg geeft over deze set...



Vorige week had ik twee keer een Make&Take bij mij thuis. Ik maakte met verschillende stempels en papier allerlei voorbeelden. Het was ook een lancering van allerlei nieuwe produkten. Hieronder zie je hoe er hard gewerkt werd. En wat er allemaal gemaakt is..
Ik heb er van genoten, en vond het erg leuk, ook het bovenstaande kaartje met de koffiekopjes maakte ik ook daar voor...  


Wil je ook graag deze bundle in huis, of een andere leuke set. Vergeet niet dat je bij mij online kan shoppen, verzendkosten zijn €5.95, en je hebt het rechtstreeks vanuit Stampin'Up! in huis..
Betalen kan alleen met creditcard...






Reacties

  1. Wat een leuke koffiekasrt, zeg! De make & take ziet er ook goed uit. Er wordt hard gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje Ingrid....leuke sketch!
    Ook je koffiekaartje is enig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Je kaart is heel gaaf. Leuke set is het. En je make en takes zijn blijkbaar ook druk bezocht! Daar doe je het voor. Fijn als er belangstelling is voor iets dat je organiseert.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, vrolijke kaart, zo leuk met de koffie-spulletjes. Leuke spulletjes kocht je bij de XEnos om een mooie kaart mee te maken. Fijn dat je vorige week zo'n leuke dag had, leuke foto's.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke creaties ! mooi gedaan
    veel plezier vandaag
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o, dit kaartje herken in natuurlijk gelijk...er staat hier een kopie van. Het blijft super leuk papier en een mooi kaartje natuurlijk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.