Casen...

*Stampin'Up! bestellen op 25 juli, geef je bestelling voor 10.00 uur door*
*In de maand Juli heeft Stampin'Up! hele gave acties, Klik hier! om te kijken wat dat inhoudt*

Please use google translate, in de sidebar of my blog...thank you!



Hey hallo, bijna weekend, yeah...
heerlijk twee daagjes naar Zaandam....
We gaan de toerist uit hangen, ik ben in die streken nog nooit geweest, dus twee daagjes zal zeker te kort zijn, maar er is genoeg te doen..
We gaan in ieder geval op de fiets de omgeving verkennen, Hollandser kan het toch niet?

Op naar mijn kaartje van vandaag, hebben jullie dat ook wel eens, als je heel lang na denkt over een kaartje, het ook heel snel uit je handen komt ? Ik had hier al vier dagen over na gedacht..
En opeens wist ik het , ik ging zitten op mijn werktafel en binnen een kwartier was ik klaar, 
Ik wist precies wat ik nodig had, en hoe ik het ging maken..
Makkelijk en snel....heerlijk....
Heb jij dat ook wel eens? 


Ik gebruikte de papierset van Just Add Color specialty DSP, heel leuk papier met allemaal getekende voorwerpen erop, theekopjes, bloemen, huisjes, veren..
Nu waren de tekeningen met de veren aan de beurt. 
Ik maakte ook al een dit kaartje er mee..... 


Bij GDP#096 is het de bedoeling dat je de bovenstaande kaart, van Tanja Kolar gaat casen. 
Zoals ik al eerder eens uitgelegd heb, casen is of dezelfde artikelen gebruiken en er een andere kaart mee maken, of je kan de schets aan houden en met andere artikelen werken. 
Ik heb de schets aan  gehouden..

Wat gaan jij doen dit weekend..? 
Wat het ook gaat worden. 
Geniet er van...Enjoy!
Hartelijke groet, Ingrid. 


Reacties

  1. Mooie kaartjes Ingrid, veel plezier in Zaandam

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,
    wat een mooi kaartje! Ik heb ergens een amet veertjes, doet me aan deze kaart denken. Mooie gecased. EN wat heerlijk dat je twee dagen naar Zaandam gaat. Heel wat anders dan Limburg. Ben benieuwd hoe je het daar vindt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt ;o)
    Leuk dat je meedoet bij GDP deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk weekend voor jou.
    Ik heb dat soms ook. Heerlijk is dat! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.