Kerstkaart week 25 - verkoop

Daar ben ik dan, op donderdag met een kerstkaartje...
In deze hitte, was het voor mij toch lastig om een kerstkaartje te maken. 
Ik heb de afgelopen weken alles gepland, en voor gewerkt, maar nu was ik toch door mijn voorraadje heen..
Daarom gekozen voor een simpele versie van het kerstkaartje zeg maar..
Ik kreeg van de week een aantal nieuwe artikelen binnen, en onder andere ook de Letter for You set
Een set die niet alleen stempel letters bevat, maar ook de bij behorende dies...


Ik gebruikte alleen de dies. Stempelde wat dennentakjes en dennenappeltjes op een vel, en sneed dat uit...met de mal
Het houtpapier van Wood Textures DSP is heel gaaf om als kerstpapier te gebruiken. 


Een hier heb ik de letters gebruikt, sonde om weg te gooien, zo heb je weer twee kaartjes klaar.. 
Nu ga ik volgende week weer beginnen met werken... 
Dus de regelmaat met kaartjes maken gaat ook wel weer terug komen. Ik heb de afgelopen weken niets meer gedaan wat betreft de kaartjes maken, toen ik gisteren begon aan mijn kerstkaartje was het wel weer even wennen moet ik zeggen, maar ik heb de ventilator al klaar  staan zodat ik dadelijk weer verder kan, het is veel te warm buiten, dus maar lekker binnen aan de slag.. 

Afgelopen week verstuurde ik ook de nieuwsbrief, daar stonden ook de retired produkten in van Stampin'Up! die ik verkoop, wil je eens kijken of er iets voor je tussen zit ? Geef je dan op voor de nieuwsbrief..Dat kan door een reactie achter te laten, of mij een mailtje te sturen..



Klik op de foto om naar het blog te gaan....
Ik wens je een fijne donderdag toe, probeer het vooral cool te houden...


Reacties

  1. Leuk hoor Ingrid! En ideaal, die restjesverwerking!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk deze grote letters, met de gestempelde achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes Ingrid. Leuk de letters twee keer gebruiken en toch weer een verschillend kaartje. Bedankt voor je mooie pakketje papiertjes, heb ik vandaag gekregen. Ga er direct iets van maken. Erg leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes! Heel slim om de uitgestanste letters ook te gebruiken voor een kaart. Inderdaad te leuk om weg te gooien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap Ingrid om met dit warme weer toch twee leuke kerstkaarten te maken. Op mijn knutselkamertje is het echt té warm, de lijm loopt vanzelf weg...LOL..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gedaan Ingrid.....zo heb je gelijk twee mooie kerstkaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke kerstkaartjes.
    handig om er gelijk een tweede van de uitgestansde letters te maken...

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind het een supermooie kerstkaart Ingrid!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi deze kerstkaarten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. héél tof, twee voor de prijs van één, ha ha!
    fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gave kaarten, goed plan om de letters voor een 2e kaartje te gebruiken! Al moet je wel opletten met de ventilator ;-)
    Bedankt voor de snelle levering van de stempelset en de leuke papiertjes die je erbij deed, heel lief!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beide kaartjes zijn echt super mooi geworden. Leuk dat je het tweede kaartje in negatief hebt gemaakt.
    Ook ik moet de draad weer gaan oppakken, na extra werkdagen, en het organiseren van een familiedag.
    Het is ook wel weer fijn als dadelijk het dagelijkse leven weer in z'n ritme loopt. En gelukkig gaan deze on-Nederlandse temperaturen weer naar beneden.


    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 schitterende kerstkaartjes Ingrid...heel leuk idee zo met die tekstletters ...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In 1 keer gelijk 2 mooie kaartjes, slim gedaan. Mooi geworden met de grote letters. Alvast heel veel succes volgende week als je weer terug aan het werk moet.
    lieve groejtes Angelqiue

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier hou ik ook wel van, lekker stoer met die grote letters! Ik heb binnen zitten kleuren met af en toe even lopen en bewegen. Maar buiten was het te warm voor me.
    En geen kerstkaart van mij vandaag. Hopelijk lukt het me volgende week weer.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er prachtig uit Ingrid.
    Heel mooi het "hout" papier.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.