Weekend activiteiten...

*please use Google translate, you can find it in the sidebar*

Hebben jullie een mooi weekend gehad? 
Zoals ik zaterdag al schreef op mijn blog hadden we gisteren een teamdag van Knutsels en Kadootjes...
Altijd gezellig om elkaar weer eens live te zien...Dat was ondertussen 1 jaar geleden...
Maar eerst over zaterdagavond, toen hadden we een optreden in het theater in Roermond, de Oranjerie genaamd..van een neef van ons, die zou afstuderen aan het conservatorium die avond..
Ook de examen commissie zat in de zaal... 
Dat we trots waren als familie hoef ik je niet te vertellen..Als allerlaatste laat ik je een filmpje zien, van een eerder optreden, dus als je interesse hebt, helemaal onderaan vindt je het...
Ik maakte voor hem een kaartje geslaagd... 
Met bijpassende enveloppe want hij kreeg een podiumkaart erbij..


Ik gebruikt de set mixed drinks, en de nederlandse stempelset KJEG - koop je eigen geschenk, 
deze set gaat eruit.. 


Hieronder zie je de enveloppe... 


En hieronder zie je de schets waar de kaart voor gemaakt is... 


Deze kaart doet mee bij.. 


Dan gaan we verder met de teamdag van Knutsels en Kadootjes, dat het leuk is hoef ik je niet te vertellen, dat zie je aan de foto's, Monique en Nelly had een workshop voor bereid, Hermien had een lekkere aardbeientaart bij, ik had aspergesoep gemaakt met een salade, en GerJanne had haar huis beschikbaar gesteld, en voor het heerlijke brood, en de koffie en de thee gezorgd...
Dus iedereen had een bijdrage... 

IMG_8788.JPG wordt weergegeven

Hieronder zie je de workshop van Nelly, een doosje met een stans van CreaLies..



Monique had ook een workshop, en dat was werken met de Tim HOLTZ Distress Inkt Oxide, erg leuk om te doen..Lekker kliederen met inkt, ik hou er van... 


Daarna bestempeld met allerlei verschillende stempels en kleuren... 


Ik heb een beetje een mannenversie gemaakt van het pakje... 


Ik vond het erg leuk om te doen...Het melkpakje is een stans van CreaLies... 
Wat vonden jullie er van ? Leuk of niet dan? Het belangrijkste is, we hebben weer heerlijk genoten, en bij gekletst, zo'n dag gaat veel te snel voorbij...

Hieronder vindt je het YouTube filmpje van neef Rob... 


Enjoy, fijne dag gewenst... 

Reacties

  1. Als jouw neef degene is die zingt, dan kan ie er wel wat van! Natuurlijk ben je als familie trots op zo'n talent. Gaaf kaartje heb je voor hem gemaakt. Verslagje van de teamdag klinkt goed. Was vast heel gezellig, leerzaam én lekker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gisteren heb ik heerlijk buiten aan de tafel zitten freubelen. Even wat voorbereidingen gedaan voor mijn Bijna kant en k(l)aartjes blog.
    Zo te lezen heb je een goed gevuld weekend gehad. Je neef heeft het erg goed gedaan in het theater. En wat gezellig om weer met je teammaatjes bij te kletsen, en te samen te hobbyen. Mooie creaties hebben jullie gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige blogpost, Ingrid! Mooie kaart, fijne teamdag met mooie resultaten en een neef om trots op te zijn! Leuk dat je het met ons deelt....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je leuk geschreven.
    En daar mag je zeker trots op zijn.
    De teamdag is zo te lezen erg geslaagd. Jullie hebben mooie workshops gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Ingrid Knap van je neef om zo een mooi resultaat te kalen in het theater
    en het zal vast gezellig geweest zijn met je teammaatjes van knutsel en kadootjes
    leuke kleurrijke doosjes zijn het geworden...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op zo'n neef mag je zeker trots zijn, mooie kaart heb je voor hem gemaakt. Leuk zo'n dag met de andere dames, leuke workshops hadden jullie. Je liftkaartjes zijn ook mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Perfect card for the sketch! Thanks for joining in with us this week over at TGIF Challenges! We hope to see you again soon! 💖

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.