Kingsday - Koningsdag

*For translation use the Google Translation, you can find them in the sidebar*

Morgen dan is het zover, dan wordt onze koning Willem-Alexander 50 jaar, en dan vieren wij Koningsdag...
Altijd een leuke dag als je kinderen hebt, nu Lieke groter is, vier ik het niet meer zo..
Maar toen ze klein was, deden we met allerlei activiteiten in het dorp mee..
Zo leuk...

Speciaal voor Koningsdag heb ik me laten inspireren voor een kaartje in de kleuren van ons land 
Rood-wit-blauw-oranje, en omdat het om de koning gaat natuurlijk met een vleugje goud...
Ik maakte een verjaardagskaartje, en een leuke bijpassende tekst, van de set Recht uit het Hart van Stampin'Up!


De grote bloemen Flower Shop blijven nog in de catalogus, maar de kleine bloemetjes Petite Petals gaan ons verlaten...

Het beloofd een koude dag te worden morgen, ik laat me verrassen,...
Ook altijd leuk om die dag TV te kijken en naar de Koning en zijn familie te kijken..


Ik haalde de inspiratie voor het kaartje uit het bovenstaande kaartje, het is de bedoeling dat je de designer van het kaartje cased, dat kan zijn met de schets of met de kleuren of met de materialen..
De designer van het kaartje is Michelle Last 
Dit kaartje doet mee bij..

Ik wens jullie morgen allemaal een hele fijne koningsdag toe, geniet er van als je gaat mee doen met de activiteiten, en morgen ben ik er weer met een kerstkaartje.. 

Reacties

  1. Een leuke kaart met de Koninklijke kleuren !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Ingrid, stuur je deze kaart ook naar hem op?
    Ik vind het een prachtige kaart! Alles wat er bij de koning hoort staat erop en toch is het een strak kaartje! Ik hoorde dat Koningsdag kouder zou zijn dan 1e kerstdag....jammer voor de vele kleedjesmarkten. Dan maar voor de tv.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, geïnspireerd op koningsdag. Nu de kinderen groter zijn doen we er eigenlijk ook niks meer aan. En zeker met de kou van morgen maar lekker tv kijken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart ! Geniet van je vrije dag morgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy Kings Day, Ingrid. You have created a wonderful & colourful celebratory card. Thankyou for sharing your project with the Global Design Project this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pretty Ingrid,thank you so much for casing me this week at the Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Ingrid ;O)
    Leuk dat je meedeed bij GDP deze week!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.