Liftkaartje voor een man

*29 maart de laatste bestelling van de SAB periode, bestel voor €60.00 en kies een gratis product*
*wil je graag eens een workshop volgen? Kijk op mijn workshop pagina*

Ik liep al een tijdje aan de liftkaart te denken. Ik had er vorige week al een kerstkaart mee gemaakt, maar ik had nog meer ideetjes, wat ik toen al schreef. 
Een idee daarvan was stempelen. Je kan windowsheets stempelen met StazOn inkt. Dus toen ik een opdracht kreeg om voor een man van 60 een kaart te maken, dacht ik meteen aan de kaart van de liftchallenge.. 
Het papier komt uit de voorjaarscatalogus.. 



Het is wel duidelijk hoe oud deze man wordt niet? 
Hieronder zie je de liftkaart.. 


Deze kaart doet mee bij de Liftchallenge
Gaan jullie nog lekker genieten van het weer dit weekend.. 
Heerlijk, naast dat ik moet werken het hele weekend, ga ik tussendoor ook nog even een bezoekje brengen aan het loopcentrum, om passende wandelschoenen te kopen voor mijn voeten. 
Deze die ik nu heb, heb ik gekocht voordat ik het Pieterpad ging lopen, ze hebben al aardig wat kilometers erop zitten. Ik ga met een vriendin de zaterdag van Pasen, 40 km lopen. Een halve Kennedymars, de Kennedymars is die dag ook, maar die lopen 80 km, en dat vindt ik nog net iets teveel. Dus we laten ons even goed schoenen adviseren, en hup dan kunnen we er tegen aan... 
Nog drie weken oefenen en dan is het zover.. 
Fijn weekend alvast...  

Reacties

  1. Allereerst, je kaartje is prachtig! Laura kreeg de liftkaart van GerJanne op verjaardag, dus kon ik de techniek even van dichtbij bekijken. Knap hoor, hoe je dat hebt gedaan. Je moet maar op het idee komen.
    Jij loopt over 3 week 40 km. Ik ga voor 10 km 11 april. Maar eerst moet ik nog naar de podotherapeut. Wat ik ook probeer, na een km of 5 zeggen mijn voeten doe het zelf maar. En toch ga ik het proberen 11 april. Ik hoop dat je goede schoenen vind zaterdag. Heel belangrijk. Geniet van het mooie weer dit weekend! Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie lift Ingrid!!! Prachtige kleuren en mooie stoere touch!
    Ik wandel ook graag maar 40 km. is me net iets te veel (veeeeeeeel te veel, whaha)
    Succes met de aanschaf van goede schoenen en de voorbereidingen!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om te liften door te stempelen op het mica. Gave kaart is het zo geworden. 40 km wandelen, das niet niks. Goede schoenen zijn dan superbelangrijk. Succes met de aanschaf, de voorbereidingen en het lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie lift, gaaf!
    Succes met de zoektocht naar goede wandelschoenen, is zeker belangrijk met zo'n afstand.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en lekker stoere lift, helemaal top voor een mannenkaart! Dank je wel voor je bijdrage aan onze Liftchallenge! Succes met de wandelschoenen, erg belangrijk, zeker als je zulke einden loopt als jij doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook leuk, stempelen! Erg mooi en lekker stoere lift is het geworden.Dank je wel weer!
    Succes met wandelen, 40 km is niet niks!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lift !!!!
    Succes met de super afstand van 40 km !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede schoenen is heel belangrijk...wij zijn laatst ook bij het loopcentrum geweest omdat we in training zijn gegaan voor de singelloop 5 km rennen. Volgend weekend ga ik al met een clubje van de looptraining 5 km rennen in Heythusen ben benieuwd hoe het gaat.
    Dan over naar je kaartje die ziet er mooi en super feestelijk uit.

    fijn weekend
    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave lift!! Superleuk om er een mannenkaart van te maken!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave, stoere lift, heel tof! Succes met het kopen van nieuwe wandelschoenen en de komende week wordt het wel goed weer om te trainen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.