Babykaartje..

Ik zag van de week een leuke challenge voorbij komen bij Dutch Card Lovers..
Voorjaar - nieuw leven - zij willen een babykaartje zien, en dan niet in de traditionele kleuren.. 
Daar kan ik wel weg mee..
Ik gebruik heel vaak voor babykaartjes, een blokje van vorig jaar van SU - Go Wild..
Ik had destijds drie blokjes gekocht en gekregen en die zijn dit jaar allemaal op geraakt.. 
Dus ik werd een beetje bedroefd, want hoe moest ik in godsnaam leuke kaartjes gaan maken voor baby's en zwangeren zonder dit stoere papiertje ? 
Ik plaatste een oproep in onze besloten facebookgroep, en hoopte dat er nog demo's waren, die afstand van dit blokje wilde doen, en ja hoor...
Wel vroeg men zich af, wat ik met die papiertjes deed....Maar ik heb er genoeg ideetjes bij.. 
Ik kreeg geen volledige blokjes meer, maar ik had er in totaal weer vier bij elkaar..
Dus niet getreurd ik kan voorlopig weer vooruit.. 


De basis is kraft..Ook heb ik in het midden een tapeje gebruikt, voor een nog stoerder effect. 
Het rompertje is uit de set Baby's First Framelits en is nog steeds verkrijgbaar. 
De tekst op het rompertje is van Marianne Design. 

Deze kaart doet mee bij DCL..
Babykaartje maar niet in blauw of rose..

Tot morgen dan ben ik er weer met een kerstkaartje.. 

Reacties

  1. Wauw.....wat een prachtig babykaartje Ingrid!
    Groetjes en tot morgen met een kerstkaartje....heb hem net gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit babykaartje Ingrid ...zo leuk ook in deze kleurtjes....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd ook wel van stoere babykaartjes en dit is een heel gaaf kaartje, Ingrid! wat leuk dat je die papietjes dan op die manier weer in huis kreeg! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk!! Ik heb het blokje ook, en nog niet veel mee gedaan.... Wie weet, een babykaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk en de kleuren vind ik ook mooi voor dit babykaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk ! Een 'stoere' babykaart ! Echt heel tof Ingrid !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf! Ik vind het erg moeilijk papier, heb het blokje zelf ook, als je het wilt hebben dan hoor ik het wel van je! Nog geen papiertje uit gebruikt volgens mij.... Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om te lezen dat je zo verknocht bent aan je favoriete blokje, en wat geweldig dat je nog een hele partij met deze leuke papiertjes hebt weten te bemachtigen.
    Het kan dan ook gewoon niet anders, dan dat dit een waanzinnig leuk en stoer kaartje is geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een ontzettend leuke kaart! Mooi in deze kleuren en inderdaad helemaal niet traditioneel.
    Hoewel ik hem niet snel naar ouders van een meisje zou sturen, denk ik.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een stoer babykaartje Ingrid! Fijn dat je nog van dat leuke papier kon bemachtigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaafbabykaartje zeg. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart heb je gemaakt...stoer wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.