Nieuw en vreemd gaan.......

Wat een tekst hé ? , 
Ik kan me jullie gedachtes al helemaal voorstellen, maar daar gaat het niet over.....Lees maar eens verder in dit bericht dan kom je er achter, hi hi hi...
De challenge bij Knutsels en Kadootjes zit op de helft, en dat betekent dat we als DT-team reminders gaan plaatsen voor jullie...
Het thema is NIEUW!
Deze keer laat ik jullie kaartjes zien voor een nieuwe woning...
Ik maakt een kaartje aan de hand van een uitnodiging die ik van familie kreeg voor hun Open Huis..


Op zich leuk om te maken, en ik vind het ook altijd leuk om iets terug te sturen in de sfeer van de kaart die ik kreeg, maar dat ik nou helemaal tevreden was mmmm...


Ik pimpte de kaart van binnen met leuke huisje een stempel van SU uit de voorjaars catalogus, waar ook de tekst en de vogel vandaan komen... Welcom words.....
Ik heb zelf een hele tijd gewacht met opsturen, want ik kon niet naar hun open huis gaan ivm andere afspraken...zo twijfelen, maar uiteindelijk toch maar op gestuurd...
Vrijdag heb ik nog twee kaartjes gemaakt die wel helemaal in mijn straatje passen...



Tijdens mijn ziek zijn vorige week lag ik wat op de bank met mijn tablet en zag ik bij Oma Dee, een leuk bericht binnen komen op facebook, nu ben ik altijd fan geweest van Oma Dee, maar sinds ik SU demo ben, heb ik natuurlijk mijn eigen spulletjes, dus heel lang niets meer besteld daar... 
Tot toen, Ze hadden een nieuw merk binnen daar: SugarPea, en daar bestelde ik dus de leuke mal HOME, samen met een leuke serie teksten, zoals je hier boven ziet: There's no place like, en onderaan zie je de tekst op de banner staan...


Ik was om en bestelde de set, zo kon ik leuke verhuiskaartjes maken, zo leuk die huisjes....
De andere tekst Home is van Marianne Design...
En zo is de verklaring geboren dat ik vreemd ben gegaan...hi hi...
Gaan jullie mee kijken bij Knutsels en Kadootjes
naar wat er nog meer voor voorbeelden zijn gemaakt ? 
Ik wens jullie een mooie zondag toe... Geniet er van....



Reacties

  1. Wat een enige kaartjes Ingrid , vooral met die huisjes vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar, vreemdgaan kan ook iets moois opleveren ;) De home-stans is gaaf. Leuk hoe je 'm gebruikt hebt met die achtergrond van houtpapier. Maar ook de bovenste met het vogeltje is leuk, fris van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie prachtige kaarten heb je gemaakt, ik ben weg van de 1ste, met ook een gave binnenkant..
    Leuke spulletjes gebruikt op je andere kaarten, ook dat zijn 2 hele mooie kaarten,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes voor iemand die verhuist. Die mal HOME vind ik super mooi.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes! Vooral de bovenste, helemaal lente! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw....ze zijn allemaal SUPER Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze new home kaartjes Ingrid....KNAP gedaan!! en niet erg hoor om zo even vreemd te gaan ...het is een super leuke tekststans en tekststempeltjes...het is je vergeven.... hahaha
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms is het leuk om even met andere spulletjes te werken Ingrid. En Oma Dee heeft mooie spulletjes ik heb de kit van April besteld ben reuze benieuwd.Je kaartjes zijn weer super.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, ik dacht al zoiets!! Soms kun je de verleiding gewoon niet weerstaan, met die mooie spullen. Van welk merk dan ook! Ik heb deze stans ook en hij is ook gaaf! Leuk zo die losse huisjes! Dat ga ik onthouden, goed idee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een goed idee om dat stansje zo te gebruiken! Hij ligt hier trouwens ook ;-) En ik snap dat je ook wel eens wat anders wil.. Spulletjes combineren is ook heel leuk weet ik uit ervaring ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blijf jij maar lekker vreemdgaan, haha. Je kaartjes zijn geweldig leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave kaartjes en die stans heb ik ook net.......
    Er ligt een half afgemaakte kaart klaar.....
    even geen inspiratie, maar nu weer wel !
    Leuk die huisjes erbij !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.