Mannenkaarten...

Ik laat jullie twee mannenkaarten zien, ben weer gekluisterd aan de bank en bed, wederom weer de griep gekregen. Zo balen...
Als ik iets gedaan heb, ben ik voor de rest van de middag helemaal klaar, dus over is het nog niet...
Een collega vroeg mij om een kaart te maken voor een mannelijke collega die eind van deze maand 50 jaar wordt. Dat verdiend zeker een kaartje, ik maakte er een voor mijn collega om op te sturen en uiteraard ook een voor mezelf om naar hem toe te sturen....Ja we hebben maar een mannelijke collega die heeft wat te stellen tussen 20 vrouwen, ha ha....dat zie je wel vaker in de zorg, daar werken relatief nog veel vrouwen...ach wel leuk, een vreemde eend in de bijt hi hi.... 
Bij Match the Sketch hebben ze een leuke schets die ik als uitgangspunt gebruikte


Ik heb de schets iets  gedraaid zoals hieronder ziet....Ik gebruikte de embossing folder Global Places, en het bijpassende papier, allemaal gericht op aarde, wereld, water...heel mooi papier...
Ook gebruikte ik natuurlijk de set Numbers of Years, bij zo'n speciale leeftijd hoort dat natuurlijk op je kaart terug te komen... 



Ik kwam via via bij dit blog terecht. Leuk om eens mee te doen...
Deze kaart doet mee bij: MtS schetch 114

Dan gaan we verder met de onderstaande kaart: 
Zelfde papier, maar andere stempel...namelijk uit de SAB folder en helaas niet meer verkrijgbaar Sky is the limit.....


De uitdaging bij Cards and Scrap inspiratieblog is Blackground, meer als 50% van je achtergrond moet zwart zijn...Er zit een heel klein motiefje in de zwarte achtergrond...

Cards and Scrap inspiratieblog  - uitdaging maart - Blackground..
Ik kijk weer uit naar wat jullie er van vinden. Hebben jullie moeite met mannenkaarten maken? 
Een paar goed basismaterialen die je ook alleen voor mannen kan gebruiken
 is wel essentieel vind ik.  
Ik laat mijn collega maar kiezen welke zij wil sturen, keuzes maken in mijn eigen kaarten collectie vind ik lastig.....Ik wens jullie nog een fijn weekend toe...
ik ga het nog rustig aan doen...





Reacties

  1. Twee prachtige kaarten Ingrid! Wat vervelend dat je nog steeds met de griep zit....wij zijn er ondertussen vanaf gelukkig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De griep... balen! Deze week waren er in mijn mentorklas 10 zieken. Das echt heel veel. Nog 14 leerlingen over en dat is echt heel weinig ;) Hopelijk ben je weer snel op de been. Twee mooie mannenkaarten heb je gemaakt. Ben benieuwd welke van de twee je collega uitkiest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk Ingrid, ik vind vooral de onderste leuk en ben benieuwd wat je collega gaat kiezen! Wat akelig dat de griep je al weer te pakken heeft, goed uitzieken hoor anders blijf je kwakkelen.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuke kaartjes ! mooi resultaat
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei heel erg leuk. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele mooie mannenkaarten, die "wereld" spullen zijn hier erg geschikt voor. Bah, die griep maakt heel wat zieken, beterschap!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi
    superleuke en toffe creatie
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie mannenkaarten Ingrid. En wat vervelend dat je niet echt op wil knappen...Beterschap!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel vervelend Ingrid dat je voor de 2e keer door de griep geveld bent...lekker rustig aan doen en eerst uitzieken...
    Je mannenkaartjes zijn heel erg mooi...Ik moet nu aan de mannenkaart ..mijn broer is deze week jarig...
    Beterschap ermee!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerst beterschap !
    Je kaarten zijn weer top !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je laat ons hier wel weer ff 2 super stoere kaarten zien zeg.
    Kei gaaf gemaakt.
    Heel veel beterschap. Hopelijk ben je snel weer de oude.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en veel beterschap nog .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thanks for joining us this week at Match the Sketch. Great male cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sehr schöne Karte zum 50. Geburtstag :-)
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch
    Liebe Grüße
    aus Sabines-Kreativecke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ein tolles Kärtchen ist dir da vom Tisch gehüpft. Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match the Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny (www.stampinwithfanny.de)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaarten, de zwarte achtergrond komt heel mooi uit zo! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.