Liften!!

Door een foutje in mijn planning is gisteren mijn kerstkaart voor Donderdag al online gegaan, ik had hem geprogrammeerd, maar dus op de verkeerde datum...Ik was eigenlijk heel verbaast dat ik reacties kreeg op mijn kerstkaart, mmmm op dinsdag, toch maar eens even op mijn blog kijken, en jawel hoor daar stond mijn kerstkaart al te pronken... Nou ja dan morgen maar een gewoon kaartje plaatsen....
Ik kon het ook niet meer terug draaien, zul je net zien dat je niet thuis bent, en ook geen laptop bij de hand hebt...ha ha....
Vandaag laat ik jullie een liftkaartje zien, de Liftchallenge heeft namelijk zijn 100 ste Liftkaart geplaatst....dat betekent dat ze dus al een heel tijdje bezig zijn...en iedere keer is het weer leuk om te zien met wat voor kaart men nu weer komt....Cornelie en Marjan, hartelijk dank voor al jullie tijd en inzet tot nu toe, ik spreek uit ervaring, als ik zeg dat er toch veel tijd in een blog gaat zitten, en iedere keer weer moet je toch weer wat verzinnen, weer reacties achter laten...Ga zo door dames met jullie leuke challenge iedere twee weken weer... 
De liftkaart is deze keer heel erg feestelijk en kleurrijk, je zou bijna aan Carnaval denken met zo'n festival aan kleuren....
Ik leefde me uit met felle kleuren en scheerschuim....
De refills van SU zijn iedeaal om hier te gebruiken....
De zwarte tekst is geembost met zwarte embossing poeder zodat hij heel goed op valt.... 



Deze kaarten lenen zich perfect om mooie grote teksten op te gebruiken... 



De zilveren sequins zorgen voor een beetje een feestelijk gevoel


Hieronder zie je de kaart die gelift mag worden....

De eerste kaart doet mee bij Liftchallenge#100
Tot morgen, zoals gezegd geen kerstkaartje....



Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Haha kleuren met scheerschuim, haha...hoe doe je dat??? Nog nooit van gehoord!
    Het is wel een kunstwerkje deze kaart en wat lopen de kleuren mooi over, (dat doet w.s het scheerschuim!)
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en feestelijke kaarten met deze leuke techniek! Zeker helemaal naar de opdracht van de Liftchallenge, dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke techniek heb je gebruikt. Ze zijn prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je schreef: we zitten nog midden in de challenge, dus ik keek er niet van op dat je op dinsdag een kaart plaatste voor kerst...
    Deze liftkaarten zijn prachtig! Heel mooi gedaan met die kleurtjes inkt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige serie Ingrid....het zijn gewoon kunstwerkjes!
    Ook je kerstkaartje is heel erg gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaarten heb je gemaakt met scheerschuim, zulke mooie kleuren. Je kerstkaart was misschien te vroeg maar hij is wel stoer met die grote letters en de ster. Ook de kaart voor Paul zijn jubileum is mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaarten met scheerschuim !!!!
    Nooit gedaan !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn schitterende kaartjes Ingrid...wat een mooie kleurige achtergrondjes
    Ja en morgen komen er weer kerstkaartjes op het 52 WTC blog hè...Ik ga straks ff plannen...hopelijk gaat dat goed komen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geeft dit een geweldig effect, heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aparte kaartjes Ingrid, maar zeer geslaagd!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, deze techniek ken ik! Erg leuk zeg! mooie kaarten, en super die teksten! Dank je wel voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaartjes zijn het geworden.
    Toppie hoor!
    Kun je me zeggen waar ik de scheerschuimtechniek uitleg kan vinden?

    Groetjes, Joke sk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaarten geworden met deze techniek.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk om lekker te spelen/kliederen met scheerschuim, mooi effect! Wij deden het met de kinderen op de camping, die vonden het helemaal geweldig. Gave kaarten!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. GAAF! Al zal ik nooit gaan kliederen met scheerschuim. Ik hou niet van geklieder, maar wat is het leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.