Herfst-reminder K&K

Vandaag een reminder kaartje voor de lopende challenge bij K&K, met het thema herfst. 
Deze keer en ook de vorige keer was de opdracht voor mij heel zwaar nadenken. Helaas heeft een kaartje het al weer niet overleefd en ligt nu in de prullenbak te kijken. Ik en herfst thema dat gaat dit jaar niet echt geweldig ;-((
Dan maar gewoon een beterschapskaartje gemaakt in herfsttinten. 


Ik heb gebruik gemaakt van de stempel Choose Happiness, de bloem is gestempelt met crumb cake en de vogel met early espresso. De achtgrond is de kleur Early Espresso, en deze is met dezelfde inkt gestempelt met de hard wood stempel. De tekst is Sassy Salutions, met daarom heen een randje van old olive. Een band van jute, en wat lintje in bruin,groen tinten. Onder de bloem is een draadje een beetje nonchalant geordend. 
Gaan jullie mee kijken naar wat de rest van mijn DT-maatjes hebben gemaakt, kijk hier.....
Fijne zondag gewenst....

Reacties

  1. Hoi Ingrid,

    Das een kei mooi kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super! En toch herfstig....
    Ik ga vandaag nog even freubelen. Gisteravond een heerlijk avondje qualitytime gehad. Vandaag lekker relaxen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....Ingrid....wat GAAF!
    Prachtig hoe je er een kaartje mee gemaakt hebt....het jute is schitterend!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en ook een beetje stoer door het jute en het draadje, de herfsttinten die je gebruikte vind ik ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke, stoere beterschapskaart heb je gemaakt, Ingrid..
    Voor mij is dat ook geen gemakkelijk thema,
    liefs Ans
    p.s.ik mis een link in de sidebar naar het Christmas blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit voldoet toch ook prima Ingrid, we moeten het niet moeilijker maken dan het is...

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere herfstkaart Ingrid, gave achtergrond! En vis je andere kaart maar uit de prullenbak, kun je vast nog wel iets (anders?) mee maken (wel herkenbaar hoor, gooi ook geregeld wat weg, duik dan weer in m'n prullenbak en kom vervolgens met beglitterde en belijmde vingers weer boven ;-) Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja het één ligt je beter dan het andere hè! heb ik ook hoor!
    En ik vind je kaartje net als Ira heel stoer en mooi!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Ingrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hè, dat Hardwood-stempel?! Volgens mij klikt het best tussen jou en de herfst :) Hele leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik en mijn prullenbak zijn ook goede vrienden:) Maar diot kaartje is lekker stoer en gaaf! Ik vind ém super. Mooi met die hardwood stemel en dat jute erbij past perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stikt van de typefouten; sorry. Het is al laat.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk kaartje hoor!!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb ook nog geen inspiratie voor een herfstkaart, het is hier ook zulk mooi weer. Vind dit wel een goed idee, gewoon iets anders in herfstkleuren . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook erg mooi Ingrid.
    Mooie herfst tinten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ingrid
    Een heel leuk herfstkaartje .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.