Christmas in.....

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Zo laat op de middag een kerstkaartje plaatsen op donderdag is me nog nooit overkomen. Maar ik was eigenlijk aan het wachten tot ik goed licht had, en dat was hier pas vanmiddag om 14.00 uur. Mijn kaartje had ik al een paar dagen geleden gemaakt. 
Het is de laatste donderdag van de maand, en dat betekent dat voor het blog 52 weeks of Christmas...... weer een nieuwe challenge van start gaat, die duurt tot en met volgende week donderdag 23.59 uur...Nelleke heeft deze keer de challenge bedacht, en het moet een CAS-kerstkaart zijn. Nu is dat niet altijd gemakkelijk, maar ik hoop toch dat jullie met velen mee gaan doen. Yvonne heeft weer een leuke prijs beschikbaar gesteld. 

Mijn kaartje is gemaakt met de hele gave stempel van SU- Endless Wishes, ik vind de ijssterren geweldig en ook het lettertype van de tekstjes is heel gaaf. De set is van photopolymer, wat betkent dat het doorzichtig is, en bevat maar liefst 19 stempels, wat grotere teksten en heel kleine teksten, ijssterren, kortom heel bruikbaar voor je kerstkaarten. Ik maakte het met tape, met papier van SU, All is Calm, de sterren stempelde ik met soft sky. 

Verder kan ik julle vreugde mede delen, dat er ondertussen al flink wat volgers zijn voor 52 weeks to Christmas blog en dat er verschillende dames zich al hebben aangemeld voor het DT-team, dat is geweldig, dat betekent alleen maar dat we op het blog heel veel variatie gaan zien, en dat we het ook makkelijker vol kunnen houden, om steeds bij jullie langs te komen. Ben je nog geen volger van het blog, klik op de link, en wordt vandaag nog volger, anders ga je misschien na 1 januari ons missen;-))
Ik bedank jullie weer voor het langs komen, en een fijne avond gewenst. 

Reacties

  1. Heb je kaart nog niet gemist want ik kom ook net thuis :-). Een heel mooi kaartje is dit Ingrid, het CAS gaat je prima af ( kan ook goed voor DCL )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig CAS kerstkaartje is het geworden Ingrid - super gedaan!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Ingrid, Yvonne vraagt een CAS kaart. Ben maar eens op internet aan het zoeken, want ik vind dat moeilijk.
    Maar ik kom in de buurt denk ik. Morgen maar eens uitproberen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw inspiratie kerstkaartje is heel erg mooi Ingrid....prachtige gestempeld met die leuke SU spulletjes...
    en heel leuk een CASkaart voor de challenge van de komende week....dat gaat zeker zeker goed komen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het waren ook 2 heel donkere dagen Ingrid maar dat je kaart leuk is kan ik gelukkig wel goed zien!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je kaart weer PRACHTIG Ingrid....super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel "Joy"ful kaartje, Ingrid! Mooie kleuren ook en ik kan me voorstellen dat je weg bent van de kristallen en gave letters, want ze zijn ook super! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje...die ijskristallen zijn zo gaaf!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig CAS kerstkaartje Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje heb je gemaakt met die prachtige stempels!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje! Vind de kleurtjes bij elkaar ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje! Ik hou wel van die zachte kleuren! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind jouw kerstkaart erg mooi, de indeling en de kleuren, heel gaaf!
    ja,d at licht nu, lastig, ik merk het ook. Ik kan dan wel goed Photoshoppen, maar dat is zoveel tijd extra, beter al het meteen goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart en inderdaad een hele mooie stempel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou dar ben ik eindelijk om even jou kaart goed te zien, ik loop wat achter. Je hebt mooie kleuren gebruikt en zo een prachtig kaartje geworden. Ik zit nog te broeden op een herkansing..... Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.