Verjaardagskaartje- volgens kleurenpallet

Hallo lieve mensen, welkom op mijn blog op deze blauwe maandag!!. Heeft er iemand van jullie last van deze blue monday?? Alleen al de aandacht die eraan gegeven wordt! Het weer is in ieder geval wel grijs en nat, verder trek ik me er niet zoveel van aan, en heb er ook geen last van.
Ik heb vandaag een kaartje gemaakt aan de hand van een kleurenpallet, dat is de nieuwe uitdaging bij Oma Dee. Hieronder zie je mijn kaartje. 
Ik heb het papier erbij gepakt van MME- Love Me, een ouder blokje, en ik heb ook papiertjes bij elkaar moeten zoeken want het is bijna op. Alle dienamics die ik gebruikt heb zijn van MFT, de stempel is van MD- Eline... Verder nog wat zwarte dotjes om het af te maken. 
Hieronder zie je het kleuren pallet, wat je moet gebruiken. Missie geslaagd?? 
Deze kaart doet mee bij: Bij Oma Dee- Kleurenwedstijd
Leuk dat jullie weer een bezoekje hebben gebracht aan mijn blog. Tot morgen!


Reacties

  1. Wat mij betreft zeker! Wat een leuke kaart. Mooie papiertjes en de zwarte accenten staan er super bij. Die halen het 'zoete' een beetje weg.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blue monday daar heb ik ook geen last van hoor Ingrid, hihi. Gewoon lekker gaan freubelen dan heb je nergens last van toch?....
    Je kaartje is een beetje onscherp, dat ben ik van jou helemaal niet gewend?! Leuk dat je weer mee doe bij Oma Dee, het is een enig kaartje geworden, en nog niet makkelijk met deze kleuren! goed gedaan!
    Lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is weer een toppertje Ingrid...leuk gecombineerd allemaal...en Blue Monday vandaag???.....nou een beetje wel....mijn wasdroger is namelijk stuk en buiten gaat ook niet hé....Maar nu hangt die op een rekje binnen....dat kan ook ....Je bent zo eraan gewend dat die apparaten werken, dat je niet nadenkt dat het ook anders kan....maar het is weer over hoor....ga zo lekker aan de freubel, heb mijn blogrondje bijna klaar....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hoi
    Ik heb iedere maandag een depri dag dat mijn vrije zondag weer om is HA HA
    Wat ziet je kaart er weer super leuk uit .
    daar worden we wel vrolijk van hoor .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wederom een geslaagde kaart, alles goed bij elkaar gezocht. Ook je vorige is leuk, die sketch kijkt mij nog steeds aan.
    Blue Monday? Ja ik hoorde het vanmorgen, dacht het even te hebben na dat vallen, maar net lekker aan de knutsel geweest en dat is het beste, gewoon lekker wat gaan doen! groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaart! Volgens mij helemaal geslaagd. En Blue Monday doen we niet aan hoor....Net wat je zegt, ze praten het je gewoon aan. Ik heb vanmorgen weer getraind voor de 10 km loop en het was heerlijk. Superkoud maar dat mocht de pret niet drukken.
    En nu lekker aan de freubel.
    Tot morgen, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou....aan Blue Monday doen we niet hoor.......zonde toch!
    Wij gaan liever aan de freubel....en kijk maar eens wat een mooi kaartje weer hebt gemaakt....prachtig Ingrid!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,

    Missie geslaagd. Je kaartje is prachtig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is wederom een vrolijke kaart geworden en de kleurtjes passen prima bij elkaar, dat zit wel snor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geslaagd, zeker!
    Toevallig (?) heb ik net mijn kaart voor de BOD uitdaging ook geplaatst (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een echt Ingridkaartje en wat mooi gemaakt met het vrolijke papier ....geslaaaagd met een dikke tien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje in deze leuke kleurtjes! Helemaal geslaagd!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vrolijke kaart, wow ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart weer Ingrid, schitterende kleuren heb je gebruikt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een lekker vrolijk kaartje geworden. Zo wordt mijn blue monday een beetje gekleurd. (heb er geen last van gehad hoor) Helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart in mooie kleuren

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een boel reacties. Sta ik lekker eenzaam onderaan haha. Wil toch nog even laten weten dat ik je kaartje erg leuk vind. Leuk papier ook, ook al is het dan een wat ouder blokje, MME is altijd goed. Gezellig dat je weer meedoet met onze uitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk!! Gezellig dat je weer meedoet met onze kleuruitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Missie geslaagd! Geen last van Blue Monday gehad, vind het ook redelijk overdreven allemaal. Maar inderdaad, het weer werkt niet echt mee om er wat gezelligs van te maken. Gelukkig hebben we onze hobby! Lekker frutselen en dat is je weer gelukt! Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Bij oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Te lang donker, grijs en druilerig, doet mij echt geen goed. En geloof me het is niet leuk als je daar wél gevoelig voor bent!
    Je kaartje maakt het weer een stuk vrolijker. Leuk gedaan en fijn dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.