Verjaardag.

Het gewone leventje is voor Nederland weer begonnen, ik ben al weer aan het werk vanaf vrijdag, dus toen ik vanmorgen naar huis reed was het al weer hartstikke druk op de snelweg. Weer even wennen. Maar op een gegeven moment ben je er weer aan toe, om weer aan het werk te kunnen gaan. Deze kaart heb ik nog gemaakt toen ik vrij was. 
Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik gemaakt heb aan de hand van een schets van Cardabilities, erg leuk schetsen maken ze.
Het papier is van Basic Grey-pb&j,  de stempel en de stans van birthday zijn van Marianne Design. 
Hieronder zien jullie de schets. 
Deze kaart doet mee bij: Cardabilities-schets#90
Verder wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten, wat leuk dat jullie hier terecht zijn gekomen. En verder wil ik iedereen bedanken voor het langs komen. 
Tot snel weer! 

Reacties

  1. Geweldige kleuren combi! Kaart is were super geslaagd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ingrid
    wat een pracht van een kaart met prachtig papier en zeker heel goed als mannenkaart te gebruiken!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi
    Ja heerlijk alles weer gewoon .
    Een prachtige kaart weer heb je met de sketch gemaakt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ingrid,
    Dit is de eerste keer dit jaar dat ik bij je kom kijken en ik zie dat je alweer lekker bezig bent geweest. Super mooie kaarten heb je alweer gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card! Pretty color combination! Thanks for linking up to Cardabilities! Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zag je voorbeeldkaartje bij Knutsels & cadeautjes. Dat vond ik zo leuk dat ik een kijkje kom nemen op je blog. Aangezien daar nog veel meer gave dingen staan, word ik meteen maar volger.
    Tot gauw, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met leuke kleurtjes. Ook de sketch is super. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja jij hou van sketches hè! dat is ook echt jou ding! Je kaartje is weer
    geslaagd hoor Ingrid! En ja ook het "normale" leventje weer, lekker hoor weer een beetje ritme!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,'
    Misschien moet ik maar eens aan de sketches, jij maakt elke keer zo'n mooie kaart,deze is ook weer toppie..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid,

    wauw, wat is die mooi. heel knap.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat normale ritme is erg welkom na de feestdagen hé ;)
    Het is weer een erg leuke kaart geworden! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful!!!!! Thanks for playing along with us at Cardabilities!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf kaartje, mooie papierkeus en erg leuk die tekst naast de cirkel! Hier is het nog niet zo ver,donderdag is mijn eerste werkdag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige uitwerking van de sketch Ingrid, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wonderful card thanks for playing along at Cardabilities :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is so beautiful. Thank you for joining us at Cardanilities this time.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.