Verjaardag

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met kleuren waar ik normaal niet snel mee werk, ik zag ze in het blokje zitten van Crate Paper - On Trend, ik heb nu een aantal blokjes van Crate paper, en het spreekt me wel aan moet ik zeggen, toch een beetje een aparte stijl, met stoere details. Ik heb volgens een schets gewerkt van Cardabilities.
Als basis is een paarse kaart gepakt, met daarop het DP, het middelste vierkantje heb ik gemat op groen-blauw achtig cardstock, de tabjes zijn van Marianne Design, het bloemetje ook van Marianne Design, met een zwarte brad in het midden, en wat slordig erom heen zwart garen (gezien bij Sanne ). Op het vaantje zit een stempel van MFT, de chevrons zijn van SU uit paars cardstock, nog wat verfspatjes gestempelt van Eline. 
Deze kaart doet mee bij: Cardabilities - sketch#91
Ik wens jullie nog een fijne dag toe, en morgen weer een andere kaart. 

Reacties

  1. Hoi Hoi
    Toch zo wel hele mooie kleurtjes bij elkaar .
    het is weer een erg mooi kaartje zo .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Ingrid, leuke sketch ook.....en het DPis ook prachtig, zeker voor deze kaart.....leuk dat speelse draadje....
    Groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sketch en een ook al zo leuke uitwerking van jou! De pijl naar de tekst is gaaf! En het speelse draadje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Dit is wel ff super leuk gemaakt. Ik ben er helemaal weg van. De kleuren zijn ook super. Ik heb 'm in mijn 'favoriete lijstje' gezet.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart is weer heel erg leuk Ingrid!
    De kleurtjes komen ook mooi bij elkaar....het is een mooi geheel.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi
    nou ondanks dat het niet jou kleuren zijn vind ik de kaart er geweldig uitzien!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is enig geworden ....de tabjes zijn heel leuk! Ik zou dit soort kleuren ook niet zo snel pakken,
    Maar jij hebt jezelf uitgedaagd Irene...heel goed!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe kom ik nu aan Irene, Ingrid natuurlijk...bij Irene was ik net geweest, hihi.
    sorry meis - excuus....groetjessssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie combinatie dat paarse papier met het andere papier. Die sketchen zijn ook erg mooi, misschien ook wel dat er geen afbeelding op moet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid,
    Het zijn echt hele mooie kleuren bij elkaar, leuk met de tabjes, chevrons en tekst..super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kleurencombinatie is echt prachtig Ingrid, super kaartje weer!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie dat je de afgelopen dagen weer heel wat mooie kaartje hebt gemaakt. Super!!! Krijg gelijk weer allemaal ideetjes.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sterke kleurencombi Ingrid! Mooi zoals je hier de sketch hebt verwerkt! Die tab is net zo'n extra touch! Ook je kaartje van gisteren ziet er zeer stijlvol uit, goed gedaan! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie uitwerking van de schets, leuke schets trouwens. Gewaagde kleurencombi, maar mooi!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wij zeggen: WAUW!!
    Prachtig kaartje zeg! Dit zijn ook kleuren die wij normaal niet zomaar zouden gebruiken...maar toch is het in zn geheel erg mooi zeg :)
    Liefst

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig geworden Ingrid, heel mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aparte kleurencombi, maar wel heel mooi. Gave uitwerking van de schets.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kleurtjes, mooi resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. these are some beautiful colors and your card is awesome!!! Thanks so much for joining us on Cardabilities.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Clean and simple are always the best! I love it! Hope to see you again on Cardabilities! Zuza DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love your card, beautiful colors. So glad you joined us at Cardabilities,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.