Verjaardag - serie 4

Vandaag kaartje vier uit de serie, verjaardagskaarten met hetzelfde papier. Dit is tevens de laatste kaart die ik jullie laat zien, na vier dagen is het morgen weer tijd voor wat anders.
Deze kaart is gemaakt aan de hand van een voorbeeldkaart. Bij SU-per challenge hebben ze een nieuwe uitdaging, het is de bedoeling dat je een kaart CASed, wat zoeiets betekent als Copy And Share. Je moet een eigen kaart maken, maar het is wel de bedoeling dat bepaald elementen terug komen, dus dat het wel herkenbaar blijft. 
Hieronder zie je de voorbeeldkaart: 
En hieronder zie je mijn uitwerking er van: 

De kaart heeft als basis kraft, en is verder weer gemaakt met het papier van Crate Paper. De kaart is gemaakt met de thinlit van SU, de stempel en de rest van de embellisments zijn allemaal gemaakt met malletjes van SU. 
Deze kaart doet mee bij: SU-per challenge-uitdaging#23-case it
Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor alle leuke reacties de afgelopen dagen, uiteindelijk heb je niet veel nodig om een hele serie kaarten te maken. Ik denk dat ik in totaal 3-4 velletje DP heb gebruikt, en dan nog wat kraft, grijs en zwarte cardstock. 
Tot morgen dan gaan ik weer op de CAS toer. 


Reacties

  1. Super goed gedaan Ingrid ... je kaart ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O,Ingrid....wat een leuke kaart!
    Mooi met het muziekpapier en de cirkel.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk! Lekker vrolijke boel :o). Ik heb de challenge gezien, de term CAS die kon ik al maar CASed... dat is nieuw voor mij. Moet er ook ff aan wennen. Nu ik jouw kaartje heb gezien denk ik dat ik wel weet wat de bedoeling is. Eigenlijk is het een soort van liften.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Prachtig gemaakt je kaartje Ingrid...het blijft mooi je designpapier...Ik had zondag ook gezien die uitdaging maar ben er nog niet aan toegekomen. Deze is prachtig gelukt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt. Supermooi, Ingrid.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,

    Prachtige kaart en zulke leuke details.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze laatste uit je serie mag er zijn, een mooie stoere Ingrid kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi ingrid
    prachtig gelukt het ziet er geweldig mooi uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig echt mooi gemaakt.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze ziet er weer superleuk uit Ingrid! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Ingrid, ik vind jouw uitvoering een stuk leuker dan de originele..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow Ingrid, klasse zeg. Ik sluit me helemaal bij Ans aan. Erg leuk gedaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel erg geslaagd kaartje ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar is hij weer, de prachtige thinlit! Hij is en blijft zo leuk om terug te zien komen.
    En werkelijk alles wat je er mee maakt, in een handomdraai prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook deze is weer prachtig en ik vind h'm zelfs mooier dan de voorbeeld kaart, of mag ik dat niet zeggen.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hoi
    en deze is ook weer super leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toplift Ingrid! Je hebt je papierkeuze mooi op elkaar afgestemd, vind dat stukje vintagepapier met
    het 'strakke' super gecombineerd! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke CASE geworden! Dank je wel voor het meedoen met de SU-per challenge! Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vrolijke serie kaarten en mooi papier, niks weggooien soms heb je maar een klein stukje nodig voor de finishing touch

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er weer toppie uit Ingrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi gemaakt Ingrid. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge!
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk gedaan, heel mooie kaart ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooi kaartje!!! En leuk dat je met SU-per challenges meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kaart geworden! Leuk dat je mee doet bij SU-per Challenges! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.