Verjaardag- serie 3

En we zijn terecht gekomen bij het derde deel van de serie, verjaardagskaarten met hetzelfde papier van Crate Paper.
Vandaag eentje met restjes papier. Vinden jullie het nog leuk? 
Ik heb restjes uitgesneden met fishtails van MFT, en her en der opgeplakt, daarop kraft papier en een strook DP, en reepje nog door een knoopjes stans gehaald, en ook uit restjes beige cardstock letters gestempelt van de Hema.  Zo zijn de restjes ook weg gewerkt. Ik moet zeggen dat ik de restjes van de papier ook altijd netjes bewaar, ik stop ze terug in het blokje en doe er een elastiek om heen. Bewaren jullie de restjes ook altijd? 


Deze kaart doet mee bij: DCL-challenge#201-restjes papier
Verder wil ik nieuwe volgers weer welkom heten op mijn blog, gezellig hoor dat jullie hier terecht zijn gekomen, hopelijk vindt je nog wat inspiratie. Fijne dag, tot morgen. 







Reacties

  1. O Ingrid wat een leuk kaartje! Lijkt me echt een sketch om je met je restjespapier uit te leven! Ik bewaar ze ook hoor, maar er mee aan de slag gaan, dat is een heel ander verhaal ;) Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid, dat heb je weer mooi gedaan hoor. En flauw er van worden doen we niet zo gauw.
    Ik bewaar mijn restjes in een een grote bak. En na verloop van tijd doe ik wel eens wat weg.....
    Fijne dag vandaag,
    liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Schitterende kaart . Mooie kleuren. En ja ik bewaar mijn restjes ook. Meestal gebruiken mijn kinderen die voor te knutselen, maar het gebeurt ook wel ik daar zelf nog een kaartje mee maak.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart.
    Ook ik bewaar mijn restjes. Doe ze in plastic bakjes en stapel ze op elkaar. Rood-wit-blauw-oranje-geel-groen-roze-paars-bruin-zwart enz.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart Ingrid. Mooi hoe je de restjes gebruikt. Ja ik bewaar ze ook meestal bij een blokje en wat algemeen papier in een bak, waar ik dan wat uitzoek. Soms bewaar ik geloof ik wel eens iets teveel...... Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Persoonlijk vind ik dit de mooiste uit de serie! Heel gaaf die sterren, het houtpapier en de bannertjes. Die knoopjes en lettertjes vind ik ook leuk combineren. Leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je voor de "tip" op mijn blog over het inprogrameren van een bericht. Maar.....Ik had die tip ook van GerJanne gekregen tijdens de workshop bij Dora, zij zei daar ook bij dat het wel eens niet lukte en zie.....zij is de enige waar het bericht nog niet is geplaatst. Vreemd, dus ik hou het maar bij gewoon zelf doen. Ach het is eigenlijk oook niet zo belangrijk, het komt vanzelf wel alhoewel ik heel nieuwsgierig ben wat zij er van heeft gemaakt.
    Groetjes en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowzers Ingrid, ben ik even een paar dagen weg, zie ik al deze sterrenbeauties op je blog staan! Wat een gave serie heb je gemaakt zeg, prachtige combi's van vormen en papier! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Ingrid. Mooi hoe je de restjes gebruikt,.. ik bewaar het ook meestal maar soms is het wel erg veel
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, ja hoor Ingrid ik vind het nog steeds heel leuk!
    Het is weer een enig kaartje...en wat je al niet met restjes kan maken hè!
    Deze kaart vind ik de mooiste van je serie tot nu toe. Die knopen stans is super,
    en ook al je vlaggetjes en sterren. Mooie combi gemaakt met je papier kleuren.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook jouw restjeskaartje is een toppertje Ingrid ...prachtige papierlijn is dat...en die rij met knoopjes is ook heel mooi gedaan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hoi
    Wat een geweldig leuk kaartje heb je weer gemaakt met je restjes .(mooie restjes ook )
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige restjes kaart heb je gemaakt. Super. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En of ik de restjes bewaar! Zeer bruikbaar en veeeeel te zonde om weg te gooien. Je kunt ze altijd als stroken op een kaart plakken, er vierkantjes uit snijden of natuurlijk allerlei vormen als sterren en vlaggetjes. Ik vind deze kaart tot nu toe het leukste van je serie, ik ben dol op fishtails en sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, Ingrid dat doe ik ook op dezelfde manier als jij, terug in het blokje en een elastiekje er om heen, ik vind deze heel erg leuk, komt denk ik ook door de fellere kleuren, die knoopjesborder heb ik ook..misschien ook eens gebruiken, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk en feestelijk kaartje! Dank je wel dat je met je restjes meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is deze kaart ook prachtig Ingrid!
    Leuk dat je dat met restjes hebt gedaan!
    Ja, ook ik bewaar de restjes en net als Nelleke al zei....misschien bewaar ik wel te veel restjes!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zeker vinden we het nog leuk. Ook dit kaartje is weer heel mooi. En ja ik bewaar ook alle restjes zelfs de kleinste stukjes want ja je weet maar nooit misschien kan je het ooit ergens voor gebruiken.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat leuk te lezen. Ik heb een bak vol met cardstockrestjes en het DP doe ik ook altijd terug in het blokje. Dat zoekt makkelijker. Jouw kaart is een toppertje! Echt gaaf zeg, lekker stoer ook.
    Groetjes,
    GerJanne



    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! Ik vind 'm gááááf!
    Ook ik bewaar mijn restjes. Netjes kleur bij kleur. Voor elke kleur een ander insteekhoesje. deze bewaar ik in een snelhechter.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is weer prachtig Ingrid, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.