Verjaardag- serie 2

Het tweede kaartje uit de serie is weer aan de beurt. De eerste zagen jullie gisteren al langs komen.
Deze kaart heb ik aan de hand van een schets van MFT gemaakt. 
Als basis kraft en grijze cardstock en daarop weer het DP van Crate Paper- diy Shop. De brads zijn een soort spijker en schroevendraaier kop lekker stoer. De cirkel-ster-vaantje- en stempel zijn van MFT. 
Hieronder zien jullie de schets. 

Deze kaart doet mee bij: MFT-wednesday stampclub#158
Fijne zondag nog, en bedankt voor het langs komen. 

Reacties

  1. Twee leuke stoere kaarten Ingrid, zie die hier onder nu pas. Blogger doet een beetje gek geloof ik want ik krijg het eea weer eens niet te zien en mijn eigen kaart komt ook niet langs........

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh hij is prachtig!! super mooie kleuren en alles is geweldig aangekleed! Die schroefjes zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Wat een leuke stoere kaart. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaartjes Ingrid, ook die hier onder! Mooie kleuren combi's!
    Fijne zondag en lieve groetjes van Mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stoere kaart! Leuk detail, die schroefjesbrads!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook dit kaartje is prachtig, mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes Sylvia en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bruikbare schetsen, en 2 hele leuke kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart. Heel leuke sketch, daar kan je wel iets moois van maken. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi weer, Ingrid.
    Prachtig papier heb je gebruikt, het is ook een hele leuke sketh.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een superkaartje! Ik reageer nu maar vast want ik heb geen idee hoe de nacht zal verlopen. EN als ik dan toch je kaartje mis is dat natuurlijk erg jammer....
    De sketch is ook gaaf, maar het papier is echt tof zeg!
    De hachee staat op (niet zo lekker als zuurvlees..) dus ik ga de aardappels maar eens schillen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi ingrid
    nou supergoed gelukt met deze leuke kaart en sketch, ziet er prachtig uit met het gekozen papier!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw.....deze is wel heeeeeeel erg mooi!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer superleuk Ingrid! Alles past weer perfect bij elkaar. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart en wat een mooi papier,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.